;
coinex

فروش فوری وانت آریسان 22 آبان 1401 [+ قیمت و شرایط]

شرکت خودرو سازی ایران خودرو فروش فوری وانت آریسان 22 آبان 1401 در سه قالب طرح عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام کرد.

فروش فوری وانت آریسان 22 آبان 1401 به صورت قرعه‌کشی انجام خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش شرکت خودرو‌سازی ایران خودرو  esale.ikco.ir اقدام به ثبت نام نمایند. قرعه کشی این طرح نیز یک روز پس از پایان ثبت نام یعنی در روز چهارشنبه 25 آبان و با حضور نهادهای نظارتی صورت خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: طرح فروش کرمان موتور آبان 1401 [+شرایط و قیمت]

فروش فوری وانت آریسان 22 آبان 1401

گفتنی‌ست برای ثبت نام محدودیت‌هایی مانند عدم پلاک انتظامی فعال، تخصیص یک خودرو به هر کدملی برقرار بوده و باید 48 ماه از آخرین خرید فرد متقاضی از شرکت های خودروسازی گذشته باشد.

وانت آریسان 2 در اولین دوره فروش خود به مبلغ 285 میلیون تومان و در رنگهای نقره‌ای، خاکستری متالیک و مشکلی متالیک و با مهلت تحویل 30 روز کاری به متقاضیان عرضه خواهد شد.

فروش فوری وانت آریسان 22 آبان 1401

وانت آریسان 2 ایران خودرو مجهز به موتور XU7P CNG با گیربکس تقویت شده BE است که کابینی مجزا دارد. شاسی این خودرو به صورت یکپارچه طراحی شده و یک زاپاس‌بند زیر کابین بار در انتهای خورو قرار دارد. مخزن گاز 75 لیتری و باک بنزین 40 لیتری از دیگر ویژگی این خودرو است که باعث افزایش شتاب توام با کاهش مصرف در وانت آریسان 2 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فروش فوری وانت آریسان 22 آبان 1401 چیست؟ نظرات خود را با ما در تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر