;
coinex

تحریم ابرآروان توسط اتحادیه اروپا ؛ لیست جدید تحریم‌های اتحادیه اروپا و بریتانیا

برخی رسانه‌ها از لحظاتی پیش از تحریم ابرآروان توسط اتحادیه اروپا و بریتانیا خبر داده‌اند. در واقع نام ابرآروان در لیست جدید تحریم‌های این دو دیده می‌شود.

دردسرهای ابرآروان پایانی ندارد و بعد از جنجال‌هایی که در خصوص نقش این شرکت در اعمال محدودیت‌های اینترنتی توسط برخی رسانه‌های خارج‌نشین مطرح شد، بار دیگر ابرآروان با چالش جدیدی مواجه شده است. ماجرا از این قرار است که در لیست 32 شخص و نهاد تحریمی جدید اعلام شده توسط اتحادیه اروپا و بریتانیا، نام ابرآروان در کنار چند شخص و نهاد دیگر ایرانی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: مهمترین و جدیدترین اخبار فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی! / از ضرر قطعی اینترنت تا فیلترینگ اپلیکیشن ها!

تحریم ابرآروان توسط اتحادیه اروپا

به نقل از شبکه الجزیره، اتحادیه اروپا و بریتانیا امروز و در اقدامی هماهنگ تحریم‌هایی جدید علیه ایران وضع کرده‌اند. به گزارش این رسانه، دولت انگلیس با صدور بیانیه‌ای در این باره اعلام کرده 24 مقام در ایران را به بهانه موضوعات حقوق بشری تحریم کرده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره همچنین خبر داده که اتحادیه اروپا نیز 29 فرد و 3 نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود افزوده است. در این لیست تحریمی، نام شرکت ابرآروان، شبکه پرس تی‌وی و عیسی زارع پور وزیر ارتباطات نیز دیده می‌شود.

تحریم ابرآروان توسط اتحادیه اروپا ؛ لیست جدید تحریم‌های اتحادیه اروپا و بریتانیا

گفتنی است تکراتو مانند همیشه، در خصوص اتهامات مطرح شده درباره شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه فناوری ایران، از جمله ابرآروان صرفا ناقل اخبار است و پذیرای هر نوع واکنش یا بیانیه رسمی این شرکت‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تحریم ابرآروان توسط اتحادیه اروپا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر