;
coinex

تاریخ بازگشت تیک آبی به توییتر توسط ایلان ماسک اعلام شد

ایلان ماسک، مالک جدید توئیتر، در صفحه شخصی خود در این پلتفرم از تاریخ بازگشت تیک آبی به توییتر خبر داد. جزئیات این خبر را در تکراتو بخوانید. 

رسانه رویترز اعلام کرد، ایلان ماسک، مالک کنونی توئیتر در پاسخ به یکی از کاربران در خصوص تاریخ بازگشت تیک آبی به توییتر ، تاریخ آن را در هفته آینده اعلام کرد. این پلتفرم روز جمعه اختصاص تیک آبی پولی به حساب‌های کاربری را متوقف نمود. این تیک در ازای ماهانه 8 دلار به اکانت‌ها اختصاص می‌یافت. دلیل این توقف ناگهانی، رشد یک‌باره حساب‌های فیک با تیک آبی در این پلتفرم عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: خروج کارمندان ارشد توییتر از این شرکت ؛ هیچکس مدیر جدید را نمی‌خواهد!

تاریخ بازگشت تیک آبی به توییتر

مالک جدید توییتر همواره به دنبال راهی برای افزایش درآمدهای این شبکه اجتماعی است. ایلان ماسک با تغییراتی در این پلتفرم تصمیم گرفت با فروش تیک آبی به حساب کاربری افراد در ازای ماهانه 8 دلار سوددهی این شبکه اجتماعی را افزایش دهد. تیک آبی قبل از پولی شدن، تنها برای تایید اصالت حساب‌های کاربری متعلق به افراد خاص یا شرکت‌ها ارائه می‌شد. اما حالا با پولی شدن این تیک شاهد افزایش حساب‌های دارای تیک آبی هستیم.

بازگشت تیک آبی به توییتر

ایلان ماسک اعلام کرده است که در صورت عدم سوددهی کافی و ایجاد راهی برای درآمد جدید در این پلتفرم، توییتر ورشکست خواهد شد. به نظر می‌رسد ثروتمندترین مرد جهان در بحران مالی دست و پا می‌زند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازگشت تیک آبی به توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر