;
coinex

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی ؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

در این مقاله به بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی می‌پردازیم. اگر قصد خرید یک گوشی میان‌رده با امکانات مناسبی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این بررسی را از دست ندهید.

پیش از هرچیزی باید به این نکته اشاره کنیم که ردمی نوت 11 پرو فایو جی نسبت به قیمت بسیار مناسب خود، امکانات قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به همین دلیل، می‌توان آن را در دسته اسمارت‌فون‌های اقصادی که ارزش خرید دارند قرار داد. گفتنی‌است که نسل بعدی این گوشی،‌ یعنی ردمی نوت 12 پرو فایو جی نیز به بازار آمده و مطالعه مقایسه نوت 11 پرو با نوت 12 پرو خالی از لطف نخواهد بود.

از جمله نقطه قوت‌های این محصول می‌توان به نمایشگر بزرگ و باکیفیت، شارژدهی عالی و قیمت مناسب اشاره کرد؛ اما این دستگاه در کنار ویژگی‌های مثبت خود، شامل کاستی‌هایی نیز می‌شود که برای مثال می‌توان به عملکرد ضعیف در پردازش‌ها و پشتیبانی از نسخه قدیمی اندروید اشاره کرد. البته باتوجه به این موضوع که نیازها و انتظارات کاربران از گوشی‌های هوشمند متفاوت است، پس از بررسی مشخصات فنی ردمی نوت 11 پرو 5G ، نتیجه‌گیری را برعهده شما می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی

در بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G جای خالی سیستم عامل اندروید 12 حس می‌شود و می‌توان گفت که پشتیبانی نکردن از این نسخه اندروید به صورت پیش‌فرض، می‌تواند به‌عنوان یک نکته منفی تلقی شود. از سوی دیگر، شارژر این دستگاه با توان 67 وات، سایر رقیبان خود را در این رنج قیمت شکست می‌دهد.

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی
بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی

با توجه به پشتیبانی از نمایشگر باکیفیت نیز می‌توان از برخی ایرادهای ردمی نوت 11 پرو چشم‌پوشی کرد. قبل از این‌که به بررسی Redmi Note 11 Pro 5G از جنبه‌های مختلف بپردازیم، خالی از لطف نیست که جدول مشخصات گوشی را به‌طور کامل مشاهده کنید.

بررسی ردمی نوت 11 پرو فایو جی ردمی نوت 11 پرو فایو جی
طراحی و ساختار
  • 164.2×76.1×8.1 میلی‌متر
  • وزن 202 گرم
  • پنل جلو شیشه‌ای (گوریلا گلس 5)، پنل پشتی شیشه‌ای
  • دو سیم‌کارت (نانوسیم، dual stand by)
  • استاندارد IP53 (مقاوم دربرابر گردوغبار و پاشش آب)
  • رنگ بندی خاکستری، سفید، آبی
نمایشگر
  • 6.67 اینچ Super AMOLED، رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل
  • نسبت نمایشگر به بدنه 86.0 درصد
  • نرخ نوسازی 120 هرتز
  • تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ
  • گوریلا گلس 5
  • نسبت تصویر 20:9
پردازنده
  • اسنپدراگون 695 5G (6 نانومتر)
  • پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای
  • دو هسته 2.2 گیگاهرتز Kryo 660 Gold و شش هسته 1.7 گیگاهرتز Kryo 660 Silver
  • پردازنده گرافیکی Adreno 619
نرم‌افزار اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 13
رم و حافظه
  • رم 6 و حافظه 64 گیگابایت
  • رم 6 و حافظه 128 گیگابایت
  • رم 8 با حافظه 128 گیگابایت
  • نوع حافظه UFS 2.2
  • پشتیبانی از کارت حافظه
دوربین
  • دوربین اصلی 108 مگاپیکسل واید، گشودگی دیافراگم f/1.9، پشتیبانی از فوکوس خودکار با تشخیص فاز
  • دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی با پوشش 118 درجه،  دریچه دیافراگم f/2.2
  • دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4
  • پشتیبانی از فلاش  LED، پانوراما و HDR
  • ویدیوی 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسل، دیافراگم f/2.5
  • ویدیوی 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه
باتری باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت با شارژ 67 وات
اسپیکر پشتیبانی از جک 3.5 میلی‌متری
شبکه و قابلیت‌های اتصال
  • Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct
  • پشتیبانی از NFC (بسته به بازار) و GPS
  • بلوتوث 5.1, پشتیبانی از A2DP و LE
  • USB Type-C 2.0 پشتیبانی از OTG
سایر ویژگی‌ها
  • حسگر اثر انگشت در لبه گوشی
  • شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، سنسور مجاورت مجازی

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی از نظر طراحی و ساختار

در بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی می‌توان به وضوح دید که برای طراحی بدنه این محصول از گوشی‌های آیفون الگوبرداری شده است. شاید ردمی نوت 11 پرو حسی که یک پرچمدار گران‌قیمت به کاربر خود القا می‌کند را نداشته باشد، اما طراحی زیبا و دقیق آن برای یک گوشی میان‌رده، چندان رایج نیست و می‌تواند امتیاز این گوشی محسوب شود.

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی

در لبه‌‌ سمت راست ردمی نوت 11 پرو فایو جی دکمه پاور و اسکنر اثر انگشت را مشاهده می‌کنیم که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است که تنها با یک لمس کوچک عمل می‌کند. همان‌طور که می‌دانید در محصولات دیگر، امکانات پیشرفته‌تری همچون تشخیص چهره و سنسورهای زیر نمایشگر مورد استفاده قرار می‌گیرد که باعث می‌شود اسکنر ردمی نوت 11 پرو، کمی ابتدایی و ساده به‌نظر برسد؛ اما همچنان اسکنر این محصول می‌تواند نیازهای کاربران خود را به خوبی برطرف کند.

یکی از نکات قابل توجهی که در بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی به چشم می‌خورد، پشتیبانی از جک هدفون است که این روزها در بسیاری از گوشی‌ها، از آن استفاده نمی‌شود. همان‌طور که می‌دانید بسیاری از کاربران همچنان از هدفون‌های سیمی استفاده می‌کنند یا تمایلی به پرداخت مبالغ هنگفت، جهت خرید هدفون‌های بی‌سیم ندارند؛ به همین جهت، پشتیبانی از جک هدفون می‌تواند ویژگی قابل توجهی باشد.

بیشتر بخوانید:

در ادامه بررسی Redmi Note 11 Pro از نظر ساختار، باید به وزن نسبتا زیاد گوشی در کنار ابعاد بزرگ آن اشاره کرد. این محصول در ابعاد 164.2×76.1×8.1 میلی‌متر و وزن 202 گرم ساخته شده است. در آخر باید به رنگ‌بندی این گوشی هوشمند اشاره کرد که کاربران در صورت تمایل می‌توانند آن را در سه رنگ خاکستری، سفید و آبی تهیه کنند.

هر سه رنگ ظاهر زیبایی دارند و نمی‌توان با اطمینان گفت که کدامیک جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد، چراکه سلیقه هرکاربری می‌تواند متفاوت باشد. در این‌جا بررسی Redmi Note 11 Pro از نظر طراحی و ساختار پایان می‌یابد و می‌توان گفت که در این بخش، نوت 11 پرو عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی از نظر کیفیت صفحه نمایش

پس از بررسی بدنه، اکنون نوبت به بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی از نظر نمایشگر می‌رسد که به‌عنوان یک بخش‌ کلیدی در تمام اسمارت‌فون‌ها شناخته می‌شود. این محصول یک صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز همراه خواهد بود.

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی
بررسی ردمی نوت 11 پرو فایو جی

نرخ تازه‌سازی نمایشگر ثابت نیست و کاربران می‌توانند میزان آن را به صورت دل‌خواه بین 60 و 120 هرتز تغییر دهند. تاگفته نماند که نرخ نوسازی 60 هرتز به مصرف باتری کمک می‌کند. دست آخر تصمیم‌گیری بین انتخاب صفحه نمایش روان‌تر یا عمر باتری بیشتر، برعهده کاربران خواهد بود.

باید گفت که نمایشگر این گوشی هوشمند چندان بی‌نقص نیست و در ادامه بررسی ردمی نوت 11 پرو از نظر صفحه نمایش، شاهد نقطه ضعف‌هایی هستیم. حاشیه‌های نمایشگر نسبتا ضخیم طراحی شده‌اند و چنین طراحی سبب می‌شود که ظاهر دستگاه قدیمی به‌نظر برسد. البته این طراحی می‌تواند از تماس‌های ناخواسته انگشتان کاربر با نمایشگر جلوگیری کند، اما از طرف دیگر نیز سبب کوچک‌تر شدن ابعاد صفحه نمایش می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مثبت نمایشگر، روشنایی حداکثری 1200 نیت است که استفاده از گوشی در زیر نور آفتاب را برای شما راحت می‌کند. تراکم پیکسلی 395 ppi نیز به نمایش جزئیات بیشتر کمک می‌کند.

ویژگی‌های مثبت و منفی نمایشگر این محصول به موارد ذکر شده ختم می‌شود و در صورتی که این محصول موفق شده تا این لحظه توجه شما را به خود جلب کند پیشنهاد می‌کنم که در ادامه، بررسی مشخصات فنی ردمی نوت 11 پرو 5G را از دست ندهید.

بررسی ردمی نوت 11 پرو فایو جی از نظر دوربین

در بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو از نظر دوربین، به موشکافی نحوه عملکرد سیستم تصویربرداری اصلی و دوربین سلفی می‌‌پردازیم. در پنل پشتی این دستگاه شاهد استفاده از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 برای ثبت تصاویر Close Up هستیم.

بررسی ردمی نوت 11 پرو فایو جی از نظر دوربین
بررسی مشخصات فنی ردمی نوت 11 پرو فایو جی

یکی از رقبای اصلی ردمی نوت 11 پرو، آیفون SE است و در این‌جا بدنیست که مقایسه سطحی بین دوربین اصلی این دو گوشی داشته باشیم. در پنل پشتی آیفون SE تنها از یک لنز استفاده شده است؛ اما تصاویر به ثبت رسیده با استفاده از این لنز، شامل جزئیات بیشتری نسبت به دوربین اصلی ردمی نوت 11 پرو می‌شود؛ هرچند که دوربین Redmi نسبت به آیفون SE برتری پیکسلی دارد.

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که دوربین Redmi تا حد زیادی نوردهی را افزایش می‌دهد و به همین دلیل، در برخی از تصاویر، رنگ‌ها مصنوعی به‌نظر می‌رسند. اگرچه دوربین 108 مگاپیکسلی نوت 11 پرو قادر است تصاویر 108 مگاپیکسلی را به ثبت برساند، اما این گوشی به صورت پیش‌فرض از قابلیت ترکیب پیکسل‌ها استفاده می‌کند و عکس‌های 12 مگاپیکسلی را به ثبت می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

در ادامه بررسی ردمی نوت 11 پرو از نظر سیستم تصویر‌برداری، نوبت به مشاهده عملکرد لنز فوق عریض می‌رسد. کنتراست عکس‌های سنسور فوق عریض این محصول، چنگی به دل نمی‌زند؛ اما از طرف دیگر، جزییات به ثبت رسیده در این عکس‌ها قابل توجه هستند. ناگفته نماند که سنسور ماکرو Redmi نیز عملکرد معمولی دارد؛ چراکه از سنسورهای ماکرو انتظار می‌رود که جزییات سوژه خود را با وضوح کامل در اختیار کاربران خود قرار دهند؛ اما سنسور ماکرو ردمی نوت 11 پرو قادر به برآورده کردن انتظار کاربران خود نخواهد بود.

در آخر نیز نوبت به دوربین سلفی می‌رسد و باید گفت که دوربین 16 مگاپیکسلی ردمی نوت 11 پرو، برای یک اسمارت‌فون میان‌رده، نتایج قابل قبولی دارد. اکنون که به پایان بررسی مشخصات شیائومی ردمی نوت 11 پرو از نظر سیستم تصویربرداری می‌رسیم، باید این نکته را در نظر داشته باشید که دلیل اصلی عملکرد معمولی سیستم تصویربرداری نوت 11 پرو در مقایسه با سایر اسمارت‌فون‌های موجود در بازار، قیمت کم آن است. به همین جهت نباید انتظار داشته باشیم که دوربین یک گوشی اقتصادی، تصاویر مشابه یک پرچمدار را ثبت کند.

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی از نظر عملکرد

طی بررسی مشخصات فنی ردمی نوت 11 پرو می‌توان مشکل محدودیت قیمت را مشاهده کرد. از آن‌جایی که نوت 11 پرو یک محصول اقتصادی است و در واقع هدف آن، بازارهایی است که مشتریان آن تمایلی به خرید گوشی‌های گران‌قیمت ندارند، پس لازم است که قیمت نهایی محصول کم باشد، حتی اگر این موضوع منجر به ضعیف شدن سخت‌افزار و اخلال در پردازش‌های گوشی شود‌. به همین جهت در سخت افزار Redmi از چیپست اسنپدراگون 695 5G استفاده شده است. اگرچه این تراشه قادر است از فناوری 5G پشتیبانی کند، اما عملکرد آن نسبت به سایر رقیبان در رنج قیمت خود ضعیف‌تر خواهد بود‌.

بررسی ردمی نوت 11 پرو فایو جی
بررسی ردمی نوت 11 پرو فایو جی

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G نشان می‌دهد که این گوشی در نسخه‌های 64/6، 128/6 و 128/8 عرضه می‌شود. بدیهی است که نسخه رم 8 با حافظه 128 گیگابایتی، بالاترین توان این گوشی را به اجرا می‌گذارد. نسخه پایه با رم 6 و حافظه 64 نیز برای یک اسمارت‌فون در سال 2022 ناامید کننده است. البته اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید با استفاده از درگاه کارت‌حافظه، فضای ذخیره‌سازی را تا حداکثر 1 ترابایت افزایش دهید.

یکی از معیار‌های اصلی در بررسی عملکرد اسمارت‌فون‌ها، اجرای بازی‌ها با حداکثر تنظیمات گرافیکی است که در ادامه بررسی مشخصات فنی ردمی نوت 11 پرو فایو جی به آن می‌پردازیم. در این‌جا برای آزمایش نوت 11 پرو، بازی Grid AutoSport مورد بررسی قرار گرفته است. هنگام اجرای بازی می‌توان ناهمواری ماشین‌ها و کیفیت پایین مناظر و پیست‌های مسابقه را مشاهده کرد؛ اما نکته قابل توجه این است که هنگام بازی، شاهد کاهش فریم ریت نخواهیم بود و علاوه‌برآن، افزایش دما تنها در گوشه سمت راست قسمت بالایی بدنه مشاهده می‌شود و دمای سایر نقاط بدنه متعادل باقی می‌ماند.

پیش از آغاز بررسی مشخصات شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی به این موضوع اشاره کردیم که یکی از نکات منفی این اسمارت‌فون، سخت‌افزار و عملکرد ضعیف آن در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار است‌. با این‌حال نباید فراموش کرد که کاهش قیمت گوشی، چنین پیامدهایی را به دنبال دارد.

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی از نظر عملکرد

در نهایت باید گفت که این گوشی،‌ اندروید 11 را همراه با رابط MIUI 13 به‌صورت پیش‌فرض اجرا می‌کند. اگرچه رابط کاربری نوت 11 پرو تجربه جذابی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد، اما پشتیبانی از اندروید 11 می‌تواند برای بسیاری از کاربران ناامید کننده باشد‌. البته استفاده از نسخه قدیمی اندروید سبب نمی‌شود که بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو از نظر نرم‌افزار، تنها با نقدهای منفی همراه باشد. طبق گفته کمپانی شیائومی، اسمارت‌فون‌های سری نوت 11 تا 3 سال بعد از انتشار، آپدیت‌های مربوط به سیستم‌عامل را دریافت می‌کنند و به مدت 4 سال به‌روزرسانی‌های مربوط به سیستم امنیتی دستگاه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو از نظر شارژدهی و عمر باتری

در بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو از نظر شارژدهی باید گفت که بعد از مدت دو ساعت پخش ویدیوهای یوتیوب با کیفیت 1080، تنها 8 درصد از شارژ باتری مصرف خواهد شد. باتوجه به نتیجه این تست، با اطمینان می‌توان گفت که باتری 5000 میلی‌آمپری برای اکثر کاربران مناسب است. علاوه بر گنجایش زیاد باتری، یکی دیگر از از نکات قابل توجهی که در بررسی مشخصات شیائومی ردمی نوت 11 پرو به چشم می‌خورد، توان شارژ شگفت‌انگیز آن است. شارژر این محصول قادر است تتها در مدت 15 دقیقه، باتری گوشی را تا 50 درصد شارژ کند‌. برای شارژ 100 درصد 42 دقیقه زمان موردنیاز خواهد بود.

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو از نظر شارژدهی و عمر باتری
بررسی مشخصات شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G

قیمت ردمی نوت 11 پرو فایو جی

این گوشی هوشمند در 26 ژانویه 2022 (6 بهمن 1400) رونمایی و در تاریخ 18 فوریه (29 بهمن) عرضه شد. قیمت ردمی نوت 11 پرو فایو جی در بازارهای جهانی حدود 215 دلار است.

سوالات متداول

قیمت شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی در بازارهای داخلی چقدر است؟

در ابتدای بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو به این موضوع اشاره کردیم که این گوشی، به‌دلیل قیمت مناسب توجه کاربران را به خود جلب کرده است و امکانات و سخت‌افزار آن نیز متناسب با قیمت آن هستند. قیمت شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی در نسخه‌های مختلف رم و حافظه در بازه 9.800.000 تا 13.200.000 تومان است.

آیا شیائومی ردمی نوت 11 پرو ارزش خرید دارد؟

تا این لحظه به بررسی مشخصات شیائومی ردمی نوت 11 پرو از جنبه‌های مختلف پرداختیم و نقاط قوت و ضعف این اسمارت‌فون را برای شما بیان کردیم. نوت 11 پرو یک باتری با گنجایش زیاد، توان شارژ فوق‌العاده و نمایشگر بزرگ را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول برای کاربرانی که در طول روز تنها به تماشای ویدیو، وب‌گردی یا سایر استفاده‌های ساده می‌پردازند توصیه می‌شود؛ اما کاربرانی که عادت به اجرای بازی‌ و اپلیکیشن‌های فشرده را دارند، در صورت استفاده از نوت 11 پرو احتمالا با چالش‌هایی روبرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: tomsguide

نظر شما درباره بررسی ردمی نوت 11 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (21 نظر)

    ضمنا در آپدیت اخیر گوگل کروم یک کم با تاخیر باز میشه

    پاسخ

    ضمنا پر آپدیت اخیر گوگل کروم یک کم با تاخیر باز میشه

    پاسخ

    سلام من یکسال هست خریدم و راضی هستم و الان هم اندروید ۱۳ و می ۱۴ آپدیت کردم تنها مشکلی که دارم در قسمت لاک اسکرین ساعت دائمی فقط ۱۰ ثانیه میمونه و خاموش میشه و برای نمایش ساعت دوباره باید تک کلیک روی صفحه سیاه کنی و این موضوع باعث میشه همه کارایی این قسمت از جمله تم های ساعت و غیره بدرد نخور هست

    پاسخ

    از همه نظر عالی و باکیفیت مخصوصا شارژدهی تو نیم ساعت فول میشه

    پاسخ

    سلام.به درد دو پول سیاه
    نمیخوره.
    من نوت ۸پرو داشتم یک سرو گردن ازین سرتر بود
    ۲تا فیلم میگیری داغ می‌کنه ۲دقیقه زیر نور آفتاب وایستی با گوشی صحبت کنی چنان داغ می‌کنه که
    گوشت میسوزه.چیه این ۱۴۵۰۰۰۰۰هزار پول دادم ارزش ۴تومن نداره

    پاسخ

    سلام خوبین این گوشی که شما به بازار عرضه کرده اید دارای مشکل از قبیل ندادن بسته خصوصا موقع که بخواهی بسته خریداری کنی خط قطع میشه و یا بسته را قطع کنی خط قطع میشه لطف نموده این مشکل را وضاحت بدهید ممنون

    پاسخ

    عالیه عالی

    پاسخ

    گوشی Redemi not 11poro 5G هلو 🍑،عالی ….

    پاسخ

    باسلام آقامن گوشی نوت 11پروفایوجی گرفتم نسخه گوبال.تاقبل بروزرسانی هنگ نمیکردولی الان هم باگ میده هم آهنگ ک میخونه وسطش یه دفعه ای قطع میکنه کسی میدونه چ مرگشه بایدچکارکنمش.

    پاسخ

    سلام.چرا گوشی نوت11پرو من تنظیمات تغییر اسمون نداره[sky]

    پاسخ

    ردمی نوت۱۱ پرو عالیههههههه
    خودم که خریدمش

    پاسخ

    سلام چرا این گوشی ها گرم می شوند ؟ مدل نوت

    پاسخ

    شما ک خریدی میشه بگی از شما تنظیم تغییر اسمون یا همونskyداره یانه

    پاسخ

    سلام.به درد دو پول سیاه
    نمیخوره.
    من نوت ۸پرو داشتم یک سرو گردن ازین سرتر بود
    ۲تا فیلم میگیری داغ می‌کنه ۲دقیقه زیر نور آفتاب وایستی با گوشی صحبت کنی چنان داغ می‌کنه که
    گوشت میسوزه.چیه این ۱۴۵۰۰۰۰۰هزار پول دادم ارزش ۴تومن نداره

    پاسخ

    منم دارم خیلی عالیع

    پاسخ

    سلام خوبین گوشی جدید شیائومی خیلی خوبه در واقعت موندم من میخواستم ۱۰ پرومکس بخرم والی دوستان گفتن خوب نیستن بعد الان ۱۱ پرو مکس اومده شما یه راهنمای. میکنید برا خرید و طریق استفاده بعدشم که قیمت گوشی

    پاسخ

    داداش اون پرو مکس نیست اون پرو پلاس که واقعا ارزش خرید داره

    پاسخ

    سلام ایا این گوشی از Mi10pro سرتر هست یا تفاوت انچانانی باهم ندارن لطفا مقایسش کنید

    پاسخ

    شاید از نظر مشخصات، ۱۱پرو قوی تر بنظر برسه اما ده پرو توی عملکرد باتوجه به چیپست و‌دوربین عملکرد بهتری داره،هرچند من خودم ظاهر ۱۱ رو بیشتر میپسندم ،ضمنا باید به رابط کاربری ۱۳ هم اشاره میشد که متاسفانه نشد،دلیلشم اینه که با این رابط کاربری گوشی شما بعد از سه سال استفاده فقط پنج درصد افت کیفیت پیدا میکنه‌(احتمالا شمام شنیدین که گوشیای شیائومی زود از کیفیت میفتن و این دقیقا بخاطر رابط کاربری-miui- هستش) در هر حال خرید گوشی کاملا سلیقه ای و بستگی به کاربرد شما داره.

    پاسخ

    پس قیمت چی شد؟!؟!

    پاسخ