;
coinex

تاثیر نامزدی ترامپ در انتخابات بر بازار رمزارزها

رییس جمهور پیشین آمریکا در حال آماده شدن برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 است. از تاثیر نامزدی ترامپ در انتخابات بر رمزارزها بخوانید.

ایالات متحده در سال 2024 انتخابات دیگری را برای ریاست جمهوری برگزار خواهد کرد. طبق اعلام رسمی دونالد ترامپ، وی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در دوره بعد خواهد بود. وی پس از شکست در برابر دموکرات‌ها در سال 2020، برای بار دوم جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا را به چالش خواهد کشید. در حالی که هنوز زمان زیادی تا برگزاری انتخابات مانده است، شاهد تاثیر نامزدی ترامپ در انتخابات بر بازار رمزارزها هستیم.

بیشتر بخوانید: رفع محدودیت حساب توییتری دونالد ترامپ ؛ آقای رئیس جمهور افتخار بازگشت می‌دهد؟

تاثیر نامزدی ترامپ در انتخابات بر بازار رمزارزها

دونالد ترامپ در سال 2019 عدم علاقه خود به بیت کوین و سایر رمزارزها را اعلام کرد. وی اخیرا نیز این بازار را نوعی کلاهبرداری خواند. با این تفاسیر در صورت نشستن ترامپ بر روی میز ریاست جمهوری، مشخص نیست چه بر سر این بازار خواهد آمد.

اما این پایان ماجرا نیست، زیرا از طرفی دیگر علی رغم علاقه‌ی وی، از زمان پایان دولت ترامپ، تنظیم‌کننده‌های ارشد مالی سابق منصوب‌شده توسط او، در شرکت‌های فعال در حوزه دارایی‌های دیجیتال مشغول به کار بوده‌اند. از جمله این افراد می‌توان به برایان بروکس، سرپرست سابق کنترل ارز و کتی کرینینگر، مدیر سابق دفتر حمایت مالی از مصرف‌کننده اشاره کرد.

تاثیر نامزدی ترامپ در انتخابات بر بازار رمزارزها

علاوه بر این گفتنی است که در طول چهار سال ریاست جمهوری ترامپ، بازارهای مالی و به خصوص بیت کوین دوران شکوفایی خود را تجربه کرد. به طوری که قیمت این ارز دیجیتال با یک رشد 2600 درصدی از حدود 1.100 دلار به نزدیکی 30 هزار دلار رسید. از همین رو، بسیاری به برد ترامپ و تاثیر ریاست وی در بازار رمزارزها خوشبین هستند.

علاوه بر این، گفتنی است که قیمت TrumpCoin، که یک میم کوین با نام رئیس جمهور سابق آمریکا است، در هفته گذشته و با افزایش گمانه‌زنی‌ها مبنی بر ورود ترامپ به رقابت‌های ریاست جمهوری سال افزایش 10 درصدی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاثیر نامزدی ترامپ در انتخابات بر بازار رمزارزها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر