;
coinex

بهترین صرافی خرید شت کوین ؛ برای خرید شت کوین از کدام صرافی استفاده کنیم؟

شت کوین‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌روند و مخالفان و موافقانی دارند. با بهترین صرافی خرید شت کوین با ما همراه باشید.  

بهترین صرافی خرید شت کوین یکی از اولین موضوعاتی است که در ابتدای سرمایه‌گذاری، ذهن هر کسی را به خود درگیر می‌کند. زیرا هر کسی که قصد سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتالی را که داشته باشد، در ابتدا باید به همه نکات مربوط به آن توجه نماید. صرافی، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید حتماً آن را در نظر گرفت.

ازآنجاکه صرافی‌ها نقش بسیار مهمی در تراکنش‌ها و خریدوفروش ارزهای دیجیتال دارند، پس شما حتماً باید به آن‌ها توجه کرده و بهترین صرافی را انتخاب نمایید.

به همین دلیل هم ما قصد داریم در این مقاله از تکراتو، به این بحث مهم بپردازیم و بهترین و محبوب‌ترین صرافی‌ها برای خرید شت کوین را برای شما عزیزان شرح دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده کنید. این نوشتار می‌تواند به شما کمک کند که سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشید.

بهترین صرافی خرید شت کوین

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، شما برای خرید هر ارز دیجیتالی باید به صرافی آن توجه کنید. شت کوین‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل، باید تلاش کنید که از بهترین صرافی‌ها استفاده نمایید.

این امر موجب می‌شود که سود شما از تراکنش‌ها و خریدوفروش‌ها بیشتر از قبل شود. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

بهترین صرافی خرید شت کوین

برای اطلاع از بهترین صرافی خرید شت کوین باید بدانید که این ارز دیجیتال را به چه صورت خریداری می‌کنند. پس برای کسب اطلاعات از آموزش خرید شت کوین (Shitcoin)، می‌توانید مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید. اگر هم کاملاً با این حوزه آشنایی ندارید، به‌راحتی می‌توانید درک کنید که شت کوین چیست و چگونه قابل تشخیص است.

بهترین صرافی خرید شت کوین

همان طور که می‌دانید، شت کوین‌ها شامل موارد زیادی می‌شوند که هر یک دسته‌بندی مربوط به خود را دارند. اگر نمی‌دانید که کدام یک از شت کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری مناسب است، می‌توانید لیست بهترین و آینده‌دارترین شت کوین‌ها را مشاهده کنید. این لیست می‌تواند به شما کمک کند که در کدام یک از شت کوین‌ها سرمایه‌گذاری داشته و به سود خوبی برسید.

شت کوین چیست؟

یکی از مهم‌ترین و بحث‌برانگیزترین سؤالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید، این است که شت کوین چیست و چه مفهومی دارد؟ در این بخش، به این سؤال شما پاسخ خواهیم داد و این موضوع را بررسی می‌کنیم.

شت کوین، درواقع نوعی اصطلاح است که برای رمزارزهای شکست‌خورده و بی‌ارزش استفاده می‌شود. هرکسی با استفاده از فناوری بلاک‌چین این امکان را دارد که ارزهای دیجیتال و توکن‌های منحصربه‌فرد خود را ایجاد و خریدوفروش کند.

ازآنجاکه فناوری بلاک‌چین هرکسی را قادر به ساخت توکن و ارزهای دیجیتال می‌کند، این امر موجب ایجاد شدن ارزهای بی‌ارزش شده است. درنتیجه، شما هیچ نتیجه واقعی در تولید این ارزها مشاهده نخواهید کرد.

برای اطلاع از بهترین صرافی خرید شت کوین باید بدانید که این ارزها که به‌اصطلاح شت کوین نامیده می‌شوند، اخیراً بسیار در بازار ارزهای دیجیتال مشاهده شده‌اند. دلیل خاصی هم برای این نام وجود ندارد و تنها به ارزهایی اطلاق می‎شود که هدف خاصی برای تولید آن‌ها وجود ندارد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در حال حاضر بیشتر از 5000 ارز دیجیتال متنوع ایجاد شده است که هرکدام از آن‌ها در بازار ارزهای دیجیتال خریدوفروش می‌شوند. بدین ترتیب، نزدیک به 20000 نوع بازار متفاوت هم برای خریدوفروش این ارزها وجود دارد که نشان از تنوع بی‌سابقه بازار می‌دهد.

بهترین صرافی خرید شت کوین

با این‌که شاید این ارزها در ظاهر هیچ ارزش خاصی ندارند، می‌توانند شما را ثروتمند هم کنند. شاید این موضوع برای شما جالب باشد، اما واقعاً امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با کمی دقت، از این ارزها هم به درآمدهای قابل‌توجهی برسید.

به همین دلیل هم ما در این نوشتار قصد داریم برخی از بهترین صرافی های شت کوین را برای شما شرح دهیم. پس برای کسب سود بیشتر، به این نوشتار توجه کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال متاورس برای سرمایه گذاری در سال 2022

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

شت کوین چگونه کار می‌کند؟

بعد از این‌که در سال 2009 بیت‌کوین معرفی شد، بسیاری از افراد به خرید ارزهای دیجیتال روی آوردند و این ارزها را خریداری کردند. این موضوع در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است و اغلب افراد در این ارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. نکته بسیار مهمی که درباره بهترین صرافی خرید شت کوین باید بدانید، این است که این ارزهای دیجیتال کاربرد محدودی دارند.

به این دلیل به این نام شناخته می‌شوند که خرید آن‌ها تنها بر اساس حدس و گمان است و سرمایه‌گذاران آن‌ها فقط بر همین اساس به خرید آن‌ها روی می‌آورند. شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چگونه می‌توان شت کوین‌ها را شناسایی کرد؟

برای پاسخ به شما باید این‌گونه بگوییم که شناسایی شت کوین‌ها اصلاً کار سختی نیست؛ زیرا این ارزهای دیجیتال از یک قانون خاصی پیروی می‌کنند.

برخی مواقع، شت کوین‌ها درواقع یکی از یک ارز دیجیتال مشهور است و گاهی اوقات هم این ارزها می‌توانند کاملاً جدید باشند. هیچ تعریف خاصی از این ارزها در دسترس نیست.

گاهی اوقات، ممکن است در ابتدای عرضه یک ارز دیجیتال، تا حد زیادی موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار بگیرد و به سمت خرید آن رو بیاورند. این در حالی است که قیمت آن تا حد زیادی ثابت باقی می‌ماند.

بهترین صرافی خرید شت کوین

بااین‌حال، قیمت آن در یک بازه زمانی کوتاه، به طور تصاعدی افزایش پیدا می‌کند. این مر باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران تا حد زیادی سود کنند و درنتیجه، هزینه بیشتری برای سرمایه‌گذاری محدود در این شت کوین‌ها پرداخت می‌کنند.

این در حالی است که هنگامی که سرمایه‌گذاران دارایی خود را در ارزها و سکه‌های کوتاه‌مدت سرمایه‌گذاری می‌کنند، ممکن است دچار نوعی سرگردانی شوند.

چگونه یک شت کوین را شناسایی کنیم؟

یکی از مهم‌ترین سردرگمی‌هایی که ممکن است در ذهن شما باشد، این است که چگونه می‌توان یک شت کوین را شناسایی کرد؟ این موضوع در شناختن بهترین صرافی خرید شت کوین هم نقش بسزایی دارد.

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، شناسایی شت کوین‌ها بسیار راحت است و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را از سایر ارزهای دیجیتال تمیز دهید. در ادامه، ویژگی‎های شت کوین‌ها را نام می‌بریم که با استفاده از آن‌ها بتوانید شت کوین‌ها را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین پروژه های متاورس برای خرید و سرمایه گذاری

 محبوب ترین شت کوین ها 

توسعه‌دهنده ناشناس

مهم‌ترین و آشکارترین ویژگی شت کوین‌ها که به تشخیص آن‌ها کمک می‌کند، این است که توسط یک توسعه‌دهنده ناشناس و اسرارآمیز ایجاد شده باشد. برای مثال، هنگامی که شما توسعه‌دهنده یک ارز دیجیتال را در تلویزیون، یوتیوب یا رسانه‌های اجتماعی در ویدئوها مشاهده می‌کنید، خیلی راحت‌تر و بهتر می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.

بهترین صرافی خرید شت کوین

هنگامی که آن‌ها ظاهر خود را به‌صورت عمومی آشکار می‌کنند، احتمال این‌که کلاهبرداری کنند بسیار کمتر است. این در حالی است که اغلب شت کوین‌ها توسعه‌دهندگان مشکوکی دارند. این راه را می‌توان یکی از بهترین روش‌های شناسایی شت کوین‌ها دانست.

عملکرد پایین

یکی دیگر از روش‌هایی که شما با استفاده از آن می‌توانید شت کوین‌ها را شناسایی کنید، عملکرد پایین آن‌هاست. این موضوع هم در شناختن بهترین صرافی های خرید شت کوین بی‌تأثیر نیست.

هرکسی می‌تواند اهداف و سخنرانی‌های جذابی داشته باشد. این در حالی است که هر شخصی نمی‌تواند این اهداف و سخنرانی‌ها را عملی کند. شما باید به چگونگی دستیابی ارزها به این اهداف هم توجه کنید. اگر پروژه‌ای عملکرد خوبی ندارد، نمی‌توانید به آن اعتماد کنید و بسیار احتمال دارد شت کوین باشد.

جنبه عمومی

نکته دیگری که به شما در شناختن بهترین صرافی خرید شت کوین کمک بسزایی می‌کند، جنبه عمومی آن است. اگر یک پروژه به‌صورت عمومی در اختیار همه افراد قرار بگیرد، بسیار احتمال دارد واقعی باشد.

از سوی دیگر، اگر وب‌سایت این پروژه به‌راحتی در دسترس کاربران قرار نگیرد، احتمالاً نوعی پروژه تقلبی است که برای فریب دادن سرمایه‌گذاران مبتدی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

بهترین پروژه ها و ارزهای وب 3 (Web 3.0)

تعداد سرمایه‌گذاران

یکی دیگر از راه‌های تشخیص شت کوین‌ها، تعداد سرمایه‌گذاران آن است. سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و کارشناسان باور دارند که هر سکه جدیدی که ارزش سرمایه‌گذاری داشته باشد، باید بیشتر از 200 تا 300 سرمایه‌گذار آن را پوشش دهند.

هر سکه‌ای که این میزان سرمایه‌گذار را نداشته باشد، سالم نیست و احتمال این‌که شت کوین باشد بسیار بیشتر است. به طور معمول، هر سکه یا ارز دیجیتال باید بین پنج تا ده تراکنش در هر دقیقه داشته باشد.

بهترین صرافی خرید شت کوین

نقدینگی

به یاد داشته باشید که استخرهای نقدینگی یکی از مهم‌ترین موضوعات در هر سرمایه‌گذاری است. به بیانی دیگر، برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که این استخرها را می‌توان ستون فقرات مبادلات و تراکنش‌ها دانست.

اگر پروژه‌ای که قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارید، بیشتر از 30000 دلار نقدینگی نداشته باشد، احتمالاً شما با یک شیت کوین روبرو هستید. علاوه بر این، مقدار کم نقدینگی مثل صدها یا چند هزار نقدینگی، می‌تواند نوعی علامت هشدار برای شت کوین بودن آن باشد.

بهترین صرافی‌های خرید شت کوین کدام‌اند؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید، این است که بهترین صرافی ها برای خرید شت کوین کدام اند ؟ ما در این بخش، با نی سؤال شما عزیزان پاسخ می‌دهیم و بهترین صرافی خرید شت کوین را برای شما نام می‎بریم. در ادامه، این صرافی‌ها را برای شما شرح می‌دهیم و شما می‌تواند بادقت به آن‌ها توجه کنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کسب درآمد از متاورس

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022 

صرافی بایننس (Binance)

بایننس، یکی از پرطرفدارترین و بهترین صرافی های شت کوین به شمار می‌آید. این صرافی برای بسیاری از ارزهای دیجیتال در دسترس است و شما می‌توانید برای خریدوفروش اکثر ارزهای دیجیتال از این صرافی محبوب استفاده کنید.

احتمالاً همه شما عزیزان با این صرافی آشنایی دارید و از ویژگی‌های آن آگاه هستید. این صرافی ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسیار خوبی دارد که موجب استفاده کاربران زیادی از آن می‌شود.

این امر تا حدی است که کاربران به این برنامه امتیاز 9.8 از 10 را دادند. نکته جالب‌توجه درباره صرافی بایننس این است که برای موبایل هم در دسترس است و شما می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. بسیاری ا کارشناسان اعتقاد دارند که بایننس، یکی از بهترین صرافی های خرید شت کوین محسوب می‌شود و در سال 2022 نیز عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت.

بهترین صرافی خرید شت کوین

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، این صرافی ارزهای دیجیتال بی‌شماری را پوشش می‌دهد و نه‌تنها برای خریدوفروش شت کوین، بلکه برای همه ارزهای دیجیتال مناسب است.

بدین ترتیب، شما می‌توانید با صرف هزینه کمتر، بسیاری از ارزها را تراکنش کنید. این صرافی با ویژگی‌های بسیار جذابی که دارد، تاکنون توانسته مخاطبان و کاربران بسیاری را به خود جذب کند.

یونی سواپ (Uniswap)

بسیاری از کاربران حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران اعتقاد دارند که یونی سواپ را می‌توان بهترین صرافی خرید شت کوین دانست. تفاوت این صرافی با سایر موارد این است که یونی سواپ به‌صورت غیرمتمرکز کار می‌کند.

به همین دلیل هم کار کردن با آن تقریباً سخت‌تر و پیچیده‌تر از کار کردن با صرافی‌های متمرکز به نظر می‌رسد. به همین دلیل هم باید درباره آن اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید در این حوزه موفق شوید.

بهترین صرافی خرید شت کوین

خوب است بدانید که این صرافی مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم کار می‌کند و همچنین تقریباً از همه توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کند و پوشش می‌دهد. همان طور که می‌دانید، بسیاری از شت کوین‌ها مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم کار می‌کنند. به همین دلیل هم استفاده از صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در شت کوین‌ها باشد.

بیشتر بخوانید:

ریپل در سال 2022

شیبا اینو در سال 2022 

صرافی پنکیک سواپ (pancakeswap)

اگر هنوز می‌خواهید بدانید که بهترین صرافی ها برای خرید شت کوین ها کدام اند؟ به این بخش توجه کنید. بسیاری از سرمایه‌گذاران حرفه‌ای باور دارند که پنکیک سواپ یکی از بهترین صرافی های شت کوین به شمار می‌رود که طرفداران زیادی دارد. این صرافی هم مانند گزینه قبلی به‌صورت غیرمتمرکز کار می‌کند. این در حالی است که استفاده از آن نسبت به صرافی یونی سواپ آسان‌تر است.

شاید شما صرافی‌های یونی سواپ و پنکیک سواپ را با یکدیگر اشتباه بگیرید و گمان کنید که این دو صرافی با یکدیگر مشابه هستند. درحالی‌که بین این دو پلتفرم یک تفاوت مهم وجود دارد و آن هم شبکه اصلی آن‌هاست.

پنکیک سواپ که جزء بهترین صرافی خرید شت کوین است، مبتنی بر توکن‌های BEP-20 یا شبکه‌های هوشمند بایننس فعالیت دارد. درحالی‌که همان طور که پیش‌ازاین گفتیم، یونی سواپ مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم کار می‌کند.

بهترین صرافی خرید شت کوین

نکته مهمی که برای سرمایه‌گذاری در صرافی‌های یونی سواپ و پنکیک سواپ وجود دارد، کارمزد آن‌هاست. به یاد داشته باشید که قبل از شروع سرمایه‌گذاری و تراکنش در این صرافی‌ها، حتماً از مقدار کارمزد آن آگاهی پیدا کنید تا بتواند بهترین سرمایه‌گذاری را داشته باشید.

صرافی نوبیتکس

اگر به دنبال یک صرافی ایرانی برای سرمایه‌گذاری شت کوین‌ها هستید، می‌توانید از نوبیتکس استفاده کنید. این پلتفرم یکی از بهترین صرافی های خرید شت کوین به شمار می‌رود که هرکسی در داخل ایران می‌تواند از آن استفاده کند.

شما بعد از احراز هویت در این صرافی، می‌توانید به‌راحتی خریدوفروش شت کوین‌ها را شروع کرده و لذت ببرید. البته این احتمال وجود دارد که اضافه شدن یک شت کوین در این صرافی نسبت به سایر صرافی‌های خارجی کمی دیرتر صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین و گران ترین NFT

بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد

صرافی دیجی ریال

یکی دیگر از بهترین صرافی های شت کوین در کشور ایران، پلتفرم دیجی ریال است. این صرافی را می‌توان مانند یک فروشگاه دانست که ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسیاری دارد. نکته جالب‌توجه درباره این صرافی این است که دیجی ریال هیچ کارمزد مستقیمی دریافت نمی‌کند.

بهترین صرافی خرید شت کوین

همچنین پشتیبانی این صرافی بسیار قوی و قدرتمند است. همچنین این صرافی از بسیاری از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و سرعت بسیار بالایی در انجام تراکنش‌ها دارد. این ویژگی‌ها باعث شده که دیجی ریال را به یکی از بهترین صرافی های خرید شت کوین به شمار آورد.

صرافی رمزینکس

بهترین صرافی خرید شت کوین را می‌توان رمزینکس دانست. این صرافی هم مانند دو گزینه قبلی، در کشور ایران قرار دارد و شما در ایران می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کرد و لذت برد.

نکته مثبت این صرافی این است که نسبت به پلتفرم نوبیتکس، این است که کارمزد کمتری دریافت می‌کند. این صرافی نزدیک به 0.32 درصد از از تراکنش را به‌عنوان کارمزد به خود اختصاص می‌دهد. اگر شت کوینی که شما قصد خرید آن را داشته باشید در این صرافی وجود داشته باشد، به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

پلتفرم اوپن سی (OpenSea)

بازی موباکس (Mobox)

خطرات موجود در سرمایه‌گذاری در شت کوین‎ها

بعد از این‌که با بهترین صرافی های شت کوین آشنا شدید، وقت آن می‌رسد که اطلاعاتی درباره خطرات موجود در سرمایه‌گذاری در این ارزها کسب کنید.

همان طور که در ابتدای این نوشتار هم گفتیم، تعداد بسیار زیادی ارز دیجیتال در بازار وجود دارد و طبیعتاً همه آن‌ها را نمی‌توان جزء بهترین‌ها دانست. تنها برخی از ارزهای دیجیتال علاقه و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کند و سایر آن‌ها ممکن است با مشکلاتی روبرو باشند.

بسیاری از شت کوین‌ها بدون هیچ گونه هدفی ایجاد شده‌اند و ممکن است هنگام سرمایه‌گذاری هم با ضرر مواجه شوید. زیرا همان طور که گفتیم، سرمایه‌گذاری در این ارزها تنها بر اساس حدس و گمان انجام می‌گیرد و افراد بدون تحقیقات اولیه، به سرمایه‌گذاری در این ارزها روی می‌آورند.

بهترین صرافی خرید شت کوین

لازم است بدانید که بسیاری از مردم بیشتر از هزاران دلار در سرمایه‌گذاری در شت کوین‌ها از دست داده‌اند. این سرمایه‌گذاری با ریسک زیادی روبرو است و شما باید همه جوانب این و بهترین صرافی خرید شت کوین را در نظر بگیرید. همیشه در ابتدا تحقیق کرده و سپس برای سرمایه‌گذاری اقدام نمایید. این امر می‌تواند به کاهش ضرر و افزایش سود شما کمک کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021

چرا افراد به خرید شت کوین‌ها روی می‎آوردند؟

بعد از این‌که نکات مربوط به شت کوین را برای شما ذکر کردیم، شاید به نظر برسد که هیچ‌کس تمایل خرید این ارزها را ندارد. این در حالی است که تعداد سرمایه‌گذاران شت کوین‌ها روزبه‌روز در حال افزایش یافتن است.

این موضوع شاید ذهن شما را درگیر کند که چرا با این‌که شت کوین‌ها ویژگی‌های منفی زیادی دارند، باز هم مردم به خرید آن‌ها روی می‌آورند؟ در این بخش، به‌اختصار به این سؤال شما پاسخ خواهیم داد.

بهترین صرافی خرید شت کوین

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد خرید این شت کوین‌ها را ترجیح می‌دهند، قیمت پایین آن‌هاست. شما با پرداخت هزینه بسیار کم، می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید.

این امر موجب می‌شود که هرکسی بتواند در این ارزها سرمایه‌گذاری کند. علاوه بر این، قیمت این شت کوین‌ها تا حد زیادی روبه افزایش است و روند تصاعدی خوبی دارد. این ویژگی می‌تواند هرکسی را وسوسه به سرمایه‌گذاری کند.

کلام آخر

اطلاع از بهترین صرافی خرید شت کوین به شما کمک می‌کند که سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشید. ما در این مقاله، برای شما عزیزان توضیح دادیم که بهترین صرافی ها برای خرید شت کوین کدام اند ؟

همچنین در این نوشتار، شما با نحوه شناسایی این شت کوین‌ها نیز آشنا شدید. باتوجه‌به موضوعات ذکرشده درباره بهترین صرافی های خرید شت کوین شما می‌توانید با آسودگی خاطر بیشتری سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: indiaaheadnews, coinsutra

نظر شما در خصوص بهترین صرافی خرید شت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |