;
coinex

زمان واریز حقوق و مزایای رتبه بندی معلمان اعلام شد

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منباع وزارت آموزش و پرورش در جدیدترین گفتگوی خود با رسانه‌ها از زمان واریز حقوق و مزایای رتبه بندی معلمان گفته است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: «با پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش، دفتر رئیس‌جمهور و با موافقت سازمان برنامه و بودجه، حقوق و مزایای رتبه‌بندی معلمان، امروز واریز می‌شود».

بیشتر بخوانید: زمان بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان جامانده مشخص شد

زمان واریز حقوق و مزایای رتبه بندی معلمان

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: «امروز حقوق آبان معلمان به همراه مزایای رتبه‌بندی به حساب آنها واریز می‌شود». صادق ستاری‌فرد سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش  اظهار کرد:

با پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش، دفتر رئیس‌جمهور و با موافقت سازمان برنامه و بودجه، حقوق و مزایای رتبه‌بندی معلمان، امروز واریز می‌شود.

زمان واریز حقوق و مزایای رتبه بندی معلمان اعلام شد

وی ادامه داد: «احکام اولیه معلمان مشمول صادر شده است که رتبه یک یعنی «آموزشیار معلم» برای آنها لحاظ شده است و مزایای آن به همراه معوقاتش، امروز به همراه حقوق آبان به حساب معلمان واریز می‌شود». ستاری‌فرد تصریح کرد: «فرایند تعیین رتبه معلمان و صدور احکام قطعی آنها در جریان است».

طرح رتبه بندی معلمان یکی از وعده‌های مهم رئیس جمهور بود که با صدور احکام مرتبط و واریز مزایای رتبه‌بندی و معوقات آن، فرایند تحقق را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان واریز حقوق و مزایای رتبه بندی معلمان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر