;
coinex

زمان بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان جامانده مشخص شد

زمان بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان جامانده، فوتی‌های شاغل و بازنشسته و … با صدور بخشنامه‌ای توسط مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری مشخص شد.

در بخشنامه صادر شده توسط این مرکز آمده است، بازه زمانی اول برای ثبت اطلاعات معلمان، در 25 شهریور ماه سال 1401 به پایان خواهد رسید. البته برای جامانده‌ها نیز زمان جداگانه تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:‌ مشکلات طرح رتبه بندی معلمان به تدریج دردسرساز می‌شود!

بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان

در بخشنامه صادر شده توسط مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری به این موضوع اشاره شده که احتمالا برخی از معلمان بنابر دلایل متفاوت، نتوانند ثبت نام خود را انجام دهند.

برای افراد جامانده از ثبت نام، فوتی‌های شاغل و بازنشسته، مهلت تکمیل اطلاعات و ثبت نام 31 شهریور به بعد خواهد بود. همچنین برای نیروهای جدید‌الاستخدام نیز تاریخ 31 شهریور به بعد در نظر گرفته شده است. افراد مشمول تبصره 4 ماده 3 آیین نامه (مهرآفرین و…) نیز از تاریخ 25 مهر تا 13 آبان می‌توانند به سامانه رتبه‌بندی دسترسی داشته باشند.

بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان

ابلاغ آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان در 12 تیر ماه سال 1401، بعد از گذشت سال‌ها مطالبه فرهنگیان در دولت سیزدهم انجام گرفت. نهایی شدن این آیین نامه پس از رفع ایرادات توسط کمیسیون تلفیق مجلس، در 15 مرداد ماه انجام شد.

در تاریخ 22 مرداد ماه وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد، سامانه رتبه بندی آماده فعالیت است و به صورت آزمایشی معلمان می‌توانند ثبت نام کنند، اما شروع رسمی فعالیت این سامانه از 26 مرداد ماه خواهد بود. یوسف نوری در تاریخ 24 مرداد گفت:

نظام رتبه‌بندی توسط تلاش بی‌وقفه دولت اجرا شد و واریزی وجه به حساب معلمان مشمول طرح، به صورت علی‌الحساب انجام خواهد شد.

در تاریخ 29 مرداد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد، پرداخت رتبه بندی فرهنگیان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر