;
coinex

عرضه مجدد توییتر بلو پولی مشروط شد!

با اینکه قرار بود از تاریخ 8 آذر ماه عرضه مجدد توییتر بلو پولی را شاهد باشیم اما به گفته ایلان ماسک، تا زمان توقف جعل‌ هویت‌ها خبری از این اتفاق نخواهد بود.

سرویس اشتراکی توییتر بلو یکی از برنامه‌های امیدبخش ایلان ماسک برای کسب درآمد محسوب می‌شد، اما این سرویس در هنگام عرضه اولیه دردسرهای زیادی با خود به همراه آورد و توییتر به ناچار اقدام به قطع ثبت‌نام‌های جدید در این سرویس کرد.

در حالی که همه طرفداران این شبکه اجتماعی منتظر عرضه مجدد توییتر بلو پولی طی چند روز آینده بودند، این سرویس 8 دلاری در اختیار کاربران قرار نگرفته و حتی به نظر می‌رسد ایلان ماسک هنوز درباره ارائه مجدد آن در تاریخ 8 آذرماه که پیش از این اعلام شد، اطمینان ندارد.

بیشتر بخوانید: بهبود قابلیت‌های دایرکت مسیج توییتر ؛ رمزنگاری سرتاسری، ارسال ویدیو و موارد بیشتر

عرضه مجدد توییتر بلو پولی چه زمانی خواهد بود؟

در چند روز گذشته، ایلان ماسک از راه‌اندازی مجدد سرویس توییتر بلو در تاریخ 29 نوامبر (8 آذرماه) خبر داده بود، حال اما مالک جدید توییتر به کارمندان این شبکه اجتماعی اعلام کرده که این سرویس حالا حالاها مجدداً عرضه نمی‌شود.

ثروتمندترین فرد دنیا پس از نشستن بر تخت سلطنت توییتر، اقدام به تغییرات گسترده‌ای در این شبکه اجتماعی کرد؛ از اخراج بسیاری از کارمندان گرفته تا راه‌اندازی سرویس توییتر بلو جدید و پولی. سرویس جدید توییتر قرار بود در ازای دریافت ماهانه 8 دلار هزینه، به کاربران تیک آبی تاییدیه ارائه کند؛ قابلیتی که در گذشته رسمی بودن یک حساب کاربری را نشان می‌داد.

اما در حال حاضر ایلان ماسک در توییتی اعلام کرده است که تا زمان رفع مشکل جعل هویت که با راه‌اندازی این سرویس ایجاد شد، خبری از عرضه مجدد توییتر بلو پولی نخواهد بود:

«تا زمانی که اطمینان بالایی از توقف جعل هویت وجود نداشته باشد، سرویس توییتر بلو منتشر نخواهد شد. احتمالاً از رنگ‌های مختلفی برای سازمان‌ها و اشخاص استفاده خواهیم کرد».

عرضه مجدد توییتر بلو پولی

ایلان ماسک در کنار این توییت، درباره زمان راه‌اندازی مجدد این سرویس به کاربران اعلام داشته که این زمان مشخص نیست:

«شاید آن را هفته آینده ارائه کنیم و شاید هم دست به چنین کاری نزنیم. با این حال تا زمانی که مطمئن نشویم می‌توانیم با جعل هویت‌های مهم مقابله کنیم، خبری از عرضه توییتر بلو نخواهد بود».

در واقع پیش از ارائه این سرویس، کارکنان توییتر درباره راه‌اندازی آن به ایلان ماسک هشدار داده بودند اما مالک جدید توجهی به آن‌ها نکرده بود. همین بی‌توجهی مشکلات پرتعدادی هم برای توییتر و هم شرکت‌ها و اشخاص مهم به‌وجود آورد. به هر حال ظاهراً ماسک قصد ندارد دوباره با عرضه مجدد این سرویس ریسک کند و تا زمانی که از عملکرد توییتر بلو مطمئن نشود، دوباره آن را در اختیار کاربران قرار نخواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره زمان عرضه مجدد توییتر بلو پولی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر