;
coinex

لغو قرارداد هزاران کارمند پیمانی توییتر بدون اطلاع قبلی ؛ ماسک همچنان در تلاش برای کاهش هزینه‌ها!

ایلان ماسک در راستای کاهش هزینه‌ها در اقدامی ناگهانی شروع به لغو قرارداد هزاران کارمند پیمانی توییتر بدون اطلاع آنها کرد. چه بر سر توییتر می‌آید؟

شرکت توییتر که حالا بخشی از اموال ایلان ماسک محسوب می‌شود، در روز شنبه شروع به لغو قرارداد هزاران کارمند پیمانی توییتر نمود. این تعداد تقریباً شامل 4400 تا 5500 نفر می‌شوند. جالب است بدانید قرارداد اکثر این افراد کاملا یک‌طرفه و بدون اطلاع فسخ شده است. این کارمندان زمانی متوجه اخراج خود شدند که دریافتند دسترسی به ایمیل و سیستم‌های ارتباطی داخلی شرکت را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید:‌ تاریخ بازگشت تیک آبی به توییتر توسط ایلان ماسک اعلام شد

لغو قرارداد هزاران کارمند پیمانی توییتر

«کیسی نیوتن» در گزارشی اعلام کرد که ایلان ماسک اقدام به لغو قرارداد هزاران کارمند پیمانی توییتر کرده است. کارمندان پیمانی توییتر در سراسر دنیا و در تیم‌های مختلف، از جمله تیم مدیریت محتوا، بازاریابی و مهندسی کاملا بدون اطلاع قبلی اخراج شدند. توییتر به هیچ یک از مدیران تیم‌ها این فسخ قرارداد را اطلاع نداده بود.

لغو قرارداد هزاران کارمندان پیمانی توییتر

طبق گزارش خبرگراری اینسایدر که با توجه به ایمیلی که توییتر برای پیمانکارها فرستاده بود، توضیح داده است که تصمیم لغو قرارداد کارمندان، تنها قسمتی از تغییر اولویت و تلاش برای کاهش هزینه‌ها بوده است. این ایمیل بعد از دوشنبه به دست کارمندان رسیده است اما در آن گفته شده که آخرین روز کاری این افراد دوشنبه 23 آبان است.

پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، این شرکت ابتدا شروع به اخراج مدیران ارشد و مدیرعامل خود کرد. تنها پس از مدت کوتاهی حدود نیمی از کارمندان این پلتفرم نیز اخراج شدند. ماسک در توضیح این تغییرات آن را تدابیری برای کاهش هزینه‌ها اعلام کرد و همچنین در جلسه‌ای به‌منظور پرسش و پاسخ با کارمندان، به نیروهای باقی مانده اعلام کرد که دورکاری را تمام کنند و به دفاتر این شرکت برگردند و فقط افراد خاص می‌توانند به دورکاری ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لغو قرارداد هزاران کارمند پیمانی توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر