;
coinex

متداول‌ترین پسورد سال 2021 نام سامسونگ است!

متداول‌ترین پسورد سال 2021 اعلام شد، در این میان دیدن نام سامسونگ به عنوان یکی از رایج‌ترین رمز عبور در سال 2021 کمی عجیب و البته بسیار جالب به نظر می‌رسد.

هرکسی که به کامپیوتر مسلط است باید رمز عبوری را برای سیستم خود انتخاب کند. همه ما می‌دانیم که شکستن رمزهای عبور پیچیده دشوارتر است. برخی از برنامه‌ها و وب سایت‌ها حتی اصرار دارند که کاربران اعداد، حروف بزرگ یا حتی نمادها را برای قوی کردن پسورد خود اضافه کنند. برخی دیگر اصرار دارند که رمز عبور نباید کمتر از تعداد معینی از حروف باشد.

جالب است بدانید که برخی افراد در انتخاب رمز عبور بسیار تنبل هستند. برخی از نام یا تاریخ تولد خود به عنوان رمز عبور استفاده می‌کنند که حدس زدن این‌ها بسیار آسان است. با این حال، جالب است بدانید که برخی افراد آنقدر در انتخاب رمز عبور تنبلی می‌کنند که از نام شرکت‌ها برای آن استفاده می‌کنند، در این میان نام «سامسونگ» یکی از متداول‌ترین پسورد سال 2021 است.

بیشتر بخوانید: لیست متداول ترین پسوردهای 2021 ؛ 123456 و 1 تا شش در صدر

متداول‌ترین پسورد سال 2021

یک مطالعه انجام گرفته توسط شرکت راه حل‌های مدیریت رمز عبور، به نام Nordpass نشان می‌دهد که سامسونگ یکی از رایج‌ترین رمزهای عبور در حداقل 30 کشور جهان است. این امر امنیت میلیون‌ها کاربر را در سراسر جهان به خطر می‌اندازد.

البته استفاده از نام اسمارت‌فون، تلویزیون و برند لوازم خانگی مورد علاقه‌تان، مانند «سامسونگ»، به‌عنوان رمز عبور، بدترین تهدید نیست. با این حال، این روندی است که در چند سال گذشته در حال افزایش است. رمز عبور «سامسونگ» در سال 2019 در رتبه 198 قرار داشت. اما در سال 2020 به رتبه 189 و در سال 2021 به رتبه 78 رسیده است و در واقع در جمع 100 رتبه برتر سال گذشته قرار گرفته است.

متداول‌ترین پسورد سال 2021

متداول‌ترین پسورد سال 2021 کلمه «password» بوده،که گفته می‌شود توسط نزدیک به 5 میلیون کاربر انتخاب شده است. سایر رمزهای عبور پرکاربرد عبارتند از: «123456»، «123456789» و « guest».

در مورد «سامسونگ»، لازم به ذکر است که این تنها رمز عبور با نام برندی نیست که کاربران بی‌شماری در سراسر وب از آن استفاده می‌کنند. برندهای دیگری مانند تیفانی، نایک و آدیداس نیز در این زمینه محبوب هستند. برخی از علاقه‌مندان به خودرو نیز با استفاده از پسوردهایی مانند «kia» و «mini» شناسایی شده‌اند.

اینکه مردم از حروف بزرگ یا کوچک در کلمه «سامسونگ» برای رمز عبور استفاده می‌کنند، نیز به نظر نمی‌رسد تفاوت زیادی در امنیت ایجاد کند. طبق گزارش‌های اخیر، رمزگشایی یک رمز عبور ساده و قابل پیش بینی کمتر از 1 ثانیه طول می‌کشد. ترکیب حروف کوچک و بزرگ با اعداد نیز می‌تواند نتایج متفاوتی ایجاد کند. یک رمز 7 رقمی که همه این عناصر را به صورت ترکیب شده داشته باشد ممکن است حدود 7 ثانیه طول بکشد تا شکسته شود. با این حال، جالب است بدانید که یک رمز 8 رقمی حدود 7 دقیقه طول می‌کشد تا شکسته شود.

هنگام ایجاد یک حساب کاربری جدید، عضویت یا موارد دیگر، بهتر است که از کلمه «Samsung» استفاده نکنید. به این دلیل که این رمز عبور خیلی آسان‌ پیش‌بینی و شکسته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره متداول‌ترین پسورد سال 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر