;
coinex

تسهیل مبادلات مالی در توییتر هدف بعدی ایلان ماسک

ایلان ماسک به دنبال تسهیل مبادلات مالی در توییتر بوده و قصد دارد این برنامه را به فضایی تبدیل کند که کاربران بتوانند برای هر کسی پول و رمزارز واریز کنند.

ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان می‌گوید کاربران توییتر باید بتوانند تراکنش‌های مالی را بر مبنای توکن‌های رمزنگاری شده و ارزهای فیات، به‌راحتی و تنها از طریق یک کلیک ساده از طریق توییتر انجام دهند.

مالک جدید توییتر، ایلان ماسک، در جریان جلسه پرسش‌ و ‌پاسخ داخلی به کارمندان این شبکه اجتماعی از قصد تسهیل مبادلات مالی در توییتر برای کاربران آن گفته و اعلام کرده که این کاربران باید بتوانند به‌راحتی و تنها با یک کلیک برای هر کسی در توییتر پول واریز کنند. باید توجه داشت که احتمالاً ایلان ماسک قصد دارد توییتر را به یک سوپراپلیکیشن ( برنامه‌ای برای همه‌چیز) تبدیل کند، زیرا وی سابق بر این در مورد ایجاد سوپراپلیکیشن صحبت کرده بود.

بیشتر بخوانید: میزان استفاده از توییتر شدیدا افزایش داشته است؛ مرگ توییتر را فراموش کنید!

طرح تسهیل مبادلات مالی در توییتر

آنچه در این جلسه توسط ایلان ماسک در گفت‌و‌گو با کارمندان توییتر اعلام شد، خبر از برنامه‌های مختلف ایلان ماسک برای توییتر می‌دهد. وی در ادامه افزود که بخش پرداخت‌های این شبکه اجتماعی احتمالاً از سایر بخش‌ها ارزشمندتر خواهد بود. در حال حاضر به نظر می‌رسد که ماسک می‌خواهد سیستم پرداخت از طریق این شبکه اجتماعی را به شکلی ارتقا دهد که کاربران در آن قادر باشند صرفاً با یک کلیک هرگونه پرداختی، از جمله از طریق کریپتو یا پول را با سهولت کافی انجام دهند.

تسهیل مبادلات مالی در توییتر

همچنین توییتر در گذشته پروژه‌هایی در ارتباط با انجام تراکنش‌های مالی را در برنامه‌های توسعه شرکت مورد توجه قرار داده است؛ بنابراین صحبت از این طرح چندان موضوع جدیدی نیست. ولی پروژه‌های قبلی توییتر در این زمینه به نتیجه مورد نظر نرسیدند و در حال حاضر ماسک ظاهراً قصد دارد مجدداً پروژه‌های قبلی را با دیدگاه‌های جدیدی، در مسیر توسعه قرار دهد.

همان‌طور که اشاره شد، پیش از این ایلان ماسک در مورد توسعه یک «سوپراپلیکیشن» اظهار نظر کرده بود. بنابراین به‌نظر می‌رسد باید منتظر به سرانجام رسیدن طرح تسهیل مبادلات مالی در توییتر باشیم و از این پس دیگر کاربران نیازی به برنامه‌های گوناگون برای انجام تراکنش‌های مالی خود نخواهند داشت. از نظر ماسک موضوع پرداخت‌های مالی از سایر بخش‌های توییتر ارزشمندتر خواهد بود.

گفتنی است که هنوز دقیقاً مشخص نیست که تراکنش‌های مالی صرفاً از طریق ارزهای فیات و توکن‌های رمزنگاری شده قابل انجام خواهد بود یا هر‌دو سیستم پرداخت در توییتر مورد پذیرش و انجام تراکنش قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تسهیل مبادلات مالی در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر