;
coinex

رکوردشکنی جمعه سیاه در آمریکا ؛ نیمی از فروش مربوط به گوشی‌های هوشمند!

اخبار حاکی از رکوردشکنی جمعه سیاه در آمریکا توسط خریداران است. محصولات فروخته شده در آمریکا تنها از طریق خرید آنلاین 9.21 میلیارد دلار است.

طبق آمار منتشر شده از شرکت ادوب و ادوب آنالیتیکس، شاهد رکوردشکنی جمعه سیاه در آمریکا هستیم. گزارش‌های این شرکت‌ نشان می‌دهد هزینه خرید آنلاین در بلک فرایدی، 2.3 درصد افزایش یافت. این نشان می‌دهد که خریداران علی‌رغم وجود تخفیف‌های روزانه، منتظر بلک فرایدی بودند. شرکت ادوب آنالیتیکس وظیفه‌ی آنالیز تراکنش‌های تجارت الکترونیکی و آنالیز تراکنش‌های وب سایت‌ها را دارد. این شرکت به 85 درصد از اطلاعات خرید 100 فروشنده اینترنتی بزرگ در آمریکا دسترسی دارد.

بیشتر بخوانید: کمبود آیفون 14 در جمعه سیاه ؛ چرا پرچمدار کوپرتینویی‌ها نایاب شد؟

رکوردشکنی جمعه سیاه در آمریکا

طبق پیش‌بینی‌ها قرار بود که بلک فرایدی امسال با رکوردشکنی همراه باشد. همچنین شرکت ادوب پیش‌بینی می‌کند که در دوشنبه سایبری، شاهد بزرگترین روز خرید آنلاین فصل باشیم. فروش آنلاین در این روز به 11.2 میلیارد دلار خواهد رسید.

رکوردشکنی جمعه سیاه در آمریکا ؛

پس از دوران کرونا به نظر می‌رسید که خرید حضوری افزایش پیدا کند. اما در روز جمعه سیاه تنها شاهد 2.9 درصد افزایش خرید حضوری بودیم. در خرید جمعه سیاه همچنین شاهد هجوم خریداران به سوی خرید تلفن‌های هوشمند بودیم. بر اساس گزارش‌ روینرز و طبق اطلاعات آدوب، خرید آنلاین با موبایل، 48 درصد از کل فروش دیجیتالی جمعه سیاه را شامل می‌شود. همچنین آمار مسترکارد نشان می‌دهد که فروش حضوری و آنلاین در آمریکا بدون در نظر گرفتن خودرو، امسال 12 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

بیشترین محصولات خریداری شده، از میان خرید دستگاه‌های الکترونیکی، کالاهای خانگی هوشمند و تجهیزات صوتی و اسباب بازی و کالاهای ورزشی بودند. جایگاه محبوب‌ترین محصولات نیز به دستگاه‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 و همچنین پهپادها و مک بوک اپل رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رکوردشکنی جمعه سیاه در آمریکا چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر