;
coinex

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A22 و چهار گوشی دیگر سامسونگ منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

در ادامه روند سریع انتشار اندروید 13 برای گوشی‌های سامسونگ،‌امروز شاهد انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A22 و چند گوشی دیگر سامسونگ هستیم.

سرعت انتشار اندروید 13 برای محصولات سامسونگ بسیار شگفت‌انگیز است و این کمپانی حتی ادعا کرده که این روند برای اندروید 14 حتی سریع‌تر هم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A52s و A52 [+ بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A22

به تازگی آپدیت اندروید 13 برای برخی از میانرده‌های سامسونگ منتشر شده است و این روند همچنان با قدرت ادامه دارد چرا که این بروزرسانی اخیرا برای شماری از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سامسونگ از جمله Galaxy A22 5G و Galaxy M42 5G و چند مورد دیگر نیز منتشر شده است.

یکی از مهمترین موارد گلکسی A22 است، گوشی میانرده جذابی که سال گذشته با پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 700 و با اندروید 11 عرضه شد. کمپانی کره‌ای حالا قرار است بعد از اندروید 12، دومین بروزرسانی عمده این گوشی پرفروش را عرضه کند که همراه با رابط کاربری One UI 5.0 عرضه می‌شود. این بروزرسانی از همین حالا در چند کشور آسیایی و اروپایی فعال است و به زودی برای کشورها و مناطق دیگر نیز منتشر می‌شود. شماره بیلد این بروزرسانی A226BXXU5CVK8 است.

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A22 و چهار گوشی دیگر سامسونگ منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

گلکسی F42 5G دیگر گوشی سامسونگ است که آپدیت اندروید 13 را دریافت کرده و چیزی نیست جز یک نسخه اصلاح شده گلکسی A22 5G. و شاید همین شباهت علت انتشار آپدیت اندروید 13 برای این محصول باشد.

نسخه One UI (Core) 5.0 برای این گوشی در قالب نسخه نرم افزاری E426BXXU3CVKC با SPL نوامبر 2022 عرضه می‌شود. گرچه در حال حاضر این آپدیت صرفا محدود به هند است اما قطعا به زودی برای مناطق بیشتری عرضه می‌شود.

به‌روزرسانی One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 برای Galaxy M42 5G به‌عنوان نسخه M426BXXU3CVK5 ارائه می‌شود. این بروزرسانی نیز برای کاربران هندی منتشر شده و احتمالا به زوی برای مناطق دیگر هم منتشر می‌شود.

آخرین اما نه بی‌اهمیت مربوط است به انتشار آپدیت اندروید 13 برای مدل‌های مناطق خاص، یعنی اندروید 13 برای Galaxy F52 5G که مخصوص بازار چین است و Galaxy Quantum 2 که مخصوص کره جنوبی است. شماره بیلدها هم به ترتیب E5260ZCU1CVK8 و A826SKSU2DVK2 هستند.

در صورتی که هر یک از این گوشی‌ها را دارید اما هنوز بروزرسانی را دریافت نکرده‌اید، به بخش بروزرسانی نرم‌افزاری گوشی خود در تتظیمات اصلی بروید و بررسی کنید که آیا بروزرسانی برای شما در دسترس قرار گرفته یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A22 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: XDA

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام ،من از وقتیکه گوشی a22 4g رو اپدیت اندروید ۱۳ کردم ،وقتیکه به شارژ میزنم ،بعد از اینکه از شارژ در میارم تا یک ساعت شایدم بیشتر حافظه داخلی گوشیمو نمیاره 1- نشون میده حجم حافظمو ،لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ

    من a22 5g دارم و آپدیتش کردم به اندروید 13 . متاسفانه دیگه اندرویدم بوت نشد و مجبور شدم ریستور کنم گوشی رو . اطلاعاتم پرید و شنیدم که این یه باگ از طرف آپدیت سامسونگ بوده !
    خداروشکر توی ایران هستیم و دسترسی هم به شرکتش نداریم که بخوایم شکایت کنیم یا خسارتی بگیریم . باید بسوزیم و بسازیم

    پاسخ