;
coinex

عرضه خودرو در بورس کالا آذر 1401 ؛ کدام خودروها در بورس هستند؟

عرضه خودرو در بورس کالا آذر 1401 برای 5 محصول دیگر نیز به زودی انجام می‌شود. با این اتفاق، بورس به قدرتمندترین محل برای خرید خودرو تبدیل خواهد شد.

درب‌های بورس مدتی است که برای عرضه خودرو در بورس کالا آذر 1401 باز شده است. در جدیدترین اخبار، 5 خودروی بهمن ریسپکت، کلوت مکث موتور، راین R3، کشنده C&C و FMC T5 نیز وارد بورس کالا شدند تا بورس به قدرتمندترین و بهترین محل برای عرضه و فروش خودرو بدل شود. البته تحلیل‌گران بر این باورند که در این مورد فقط خودروسازان از عرضه خودرو در بورس سود می‌کنند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فوری سایپا آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

عرضه خودرو در بورس کالا آذر 1401

بسیاری از خودروسازان دولتی و خصوصی طی ماه‌های اخیرا به تدریج محصولات خود را در بورس کالای ایران عرضه کردند. در همین راستا پس از عرضه خودروهایی چون پژو ۲۰۷، هایما اس ۷، هایما اس ۵، لاماری ایما، دیگنیتی و فیدلیتی به تازگی ۵ خودرو جدید نیز در بورس پذیرش شدند تا بورس به محل قدرتمندتری برای خرید و فروش کالا تبدیل شود.

عرضه خودرو در بورس کالا آذر 1401
خبرها حاکی از آن است که 5 خودرو جدید شامل فردا T5، کشنده C&C، راین R3، کلوت مکث موتور و سدان ریسپکت بهمن موتور برای عرضه در بورس کالا پذیرش شدند و به زودی شاهد فروش آنها در بورس خواهیم بود.

گفتنی است در شرایطی که بورس به محلی قدرتمند برای خرید و فروش کالا تبدیل شده است، فعالان بازار بر این باورند که فقط خودروسازان از عرضه خودرو در بورس سود می‌کنند، چرا که آنها محصولات خود را با قیمتی نزدیک به قیمت بازار در بورس به فروش می‌رسانند و همین موضوع به سود مصرف‌کنندگان واقعی نخواهد بود. البته اکنون با افزایش عرضه و تنوع در محصولات انتظار می‌رود این طرح باعث تثبیت قیمت‌ها شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه خودرو در بورس کالا آذر 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر