;
coinex

پایان عمر سری گلکسی S از سال آینده؛ تمرکز سامسونگ بر بازار تاشو!

ظاهرا سری دوست داشتنی اس سامسونگ به آخر خط رسیده‌اند. کره‌ای‌ها از پایان عمر سری گلکسی S از سال آینده خبر می‌دهند و قرار است تمام تمرکز خود را بر روی توسعه سری تاشو قرار دهند.

اکثر طرفداران سامسونگ سری گلکسی اس را دوست دارند اما ممکن است زمانی فرا برسد که این مجموعه نمادین جای خود را به گوشی‌های تاشو بدهند. این زمان ممکن است تا پایان سال 2023 پس از رونمایی از گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 توسط سامسونگ فرا برسد.

بیشتر بخوانید: گلکسی اس 23 با ارتباط ماهواره‌ای عرضه می‌شود

پایان عمر سری گلکسی S از سال آینده

Samsung Display حدود یک دهه است که روی فناوری صفحه نمایش تاشو کار کرده است. Samsung Electronics در چند سال گذشته خط تولید Galaxy Z Fold و Z Flip را بهبود بخشیده است تا مفهوم تاشو را وارد جریان اصلی اسمارتفون‌ها کند.

به همین جهت این شرکت هر سال، نسخه‌ای جدید از گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد را روانه بازار می‌کند تا هم نقص‌های طراحی آشکار و برطرف شوند و هم اینکه ذهن بازار برای پذیرش این طراحی جدید آماده گردد. با توقف تولید سری اس، احتمال دریافتی مالی سامسونگ به خطر می‌افتد، اما این شرکت انتظار دارد که فروش گوشی‌های تاشو سال به سال افزایش یابد.

به ناچار، با توجه به تمرکز سامسونگ بر بازار تاشو، ممکن است زمانی فرا برسد که سری گلکسی اس دیگر پرچمدار واقعی این شرکت نباشد و این زمان ممکن است تا پایان سال 2023 فرا برسد.

سامسونگ باید قبل از اینکه مرکز توجه از سری گلکسی اس به گلکسی Z تغییر کند، برخی چیزها را در مورد تلفن‌های تاشو خود بهبود بخشد. ابتدا، سامسونگ احتمالاً باید با Galaxy Z Flip به عنوان یک پرچمدار مناسب رفتار کند و ویژگی‌هایی مانند DeX به آن بدهد.

دوم، سامسونگ بهتر است دوربین‌های بهتر و با وضوح بالاتر را به گوشی‌های تاشو خود اضافه کند و سوم، سامسونگ باید صفحه نمایش تاشو را بهبود بخشد تا چین خوردگی کمتری داشته باشد، کاری که طبق گزارشات این شرکت پیش از عرضه Galaxy Z Flip 5 در سال آینده انجام خواهد داد.

پایان عمر سری گلکسی S از سال آینده؛ تمرکز سامسونگ بر بازار تاشو!

در حال حاضر، سامسونگ تنها OEM است که با تلفن‌های تاشو خود مانند اعضای واقعی خانواده گوشی‌های هوشمند خود رفتار می‌کند، برخلاف سایر شرکت‌ها که آینده‌ای در طراحی و تولید تلفن‌های تاشو بیش از این متصور نمی‌شوند.

با این حال، تعداد مشتریان تجاری‌ای که ابراز تمایل خود را نسبت به این گوشی‌ها نشان می‌دهند، روز به روز در حال افزایش است که در مقیاس بزرگ، این مسائل بسیار مهم است، زیرا هیچ OEM نمی‌خواهد مشتریان سازمانی خود را از دست بدهد. بنابراین اگر برندی وجود داشته باشد که گوشی‌های تاشو را جایگزین گلکسی اس کند، بدون شک آن برند سامسونگ است.

پایان عمر سری گلکسی S از سال آینده؛ تمرکز سامسونگ بر بازار تاشو!
پایان عمر سری گلکسی S

این غول فناوری 14 میلیون گوشی تاشو در سه سه ماهه اول سال 2022 فروخته است. همچنین این شرکت پیش‌بینی می‌کند سال آینده 26 میلیون دلار از سری جدید گوشی‌های تاشو خود روانه بازار کند. پس از عرضه گلکسی Z Flip 5 بهبود یافته و Galaxy Z Fold 5 در اواخر سال 2023، این گوشی‌های تاشو ممکن است توجه کافی را به خود جلب کنند تا در سال 2024 به بعد جایگزین سری Galaxy S در بالای زنجیره تولید شوند. در نهایت، این را بگوییم که موضوع این نیست که این امر اتفاق بیفتد یا نه، بلکه تنها مسئله زمان است و پایان سال 2023 می‌تواند آغاز این تغییر باشد.

گلکسی S23 ممکن است آخرین عضو از این نسل دوست داشتنی باشد که سال 2023 بر روی خط تولید سامسونگ خواهد رفت. با در نظر گرفتن این موضوع، ما امیدواریم که سری گلکسی S23 یک پرچمدار به یاد ماندنی باشد و گلکسی Z Flip 5 و Z Fold 5 واقعا این لیاقت را از خود نشان دهند که سامسونگ، این سری را به نفع تلفن‌های تاشو کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تصمیم سامسونگ برای پایان عمر سری گلکسی S چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر