;
coinex

آپدیت اندروید 13 گلکسی A23 منتشر شد [One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 گلکسی A23 نیز منتشر شد. این آپدیت همراه با رابط کاربری One UI 5.0 و وصله امنیتی جدید گوگل عرضه شده است.

ظاهراً قرار نیست روزی بیاید که سامسونگ بی‌خیال انتشار آپدیت دستگاه‌هایش باشد. از این‌رو طبق روال این روزها، آپدیت اندروید 13 گلکسی A23 نیز توسط غول صنعت موبایل منتشر شد. این آپدیت علاوه بر اندروید 13، رابط کاربری One UI 5.0 و پچ امنیتی جدید اندروید را نیز شامل می‌شود. همچنین این آپدیت برای هردو نسخه 4G و 5G این گوشی عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: پایان عمر سری گلکسی S از سال آینده؛ تمرکز سامسونگ بر بازار تاشو!

انتشار آپدیت اندروید 13 گلکسی A23

یکی از گوشی‌های اقتصادی جدید سامسونگ که همچنان مدل 4G و 5G دارد را می‌توان گلکسی A23 دانست. در اقدام پرسرعت ارائه آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ برای دستگاه‌های واجد شرایط، حالا آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A23 مدل 4G و 5G سامسونگ رسما ارائه شده است تا رابط کاربری One UI 5.0 را به آن بیاورد.

در اقدامی کم‌نظیر هر دو مدل 4G و 5G گلکسی A23 در حال حاضر به‌روزرسانی را به صورت همزمان دریافت می‌کنند. این به‌روزرسانی‌ها به ترتیب با ورژن‌های A235FXXU1BVK8 و A236BXXU2BVK7 ارائه می‌شوند و در روسیه و برخی از بخش‌های اروپا (مانند آلمان) هم اکنون در دسترس است. انتظار داریم طی روزهای آتی دیگر بازارها هم آن را دریافت کنند.

آپدیت اندروید 13 گلکسی A23

مانند همه به‌روزرسانی‌ها، این آپدیت را می‌توانید از طریق منو تنظیمات گوشی » به‌روزرسانی نرم‌افزار دانلود کنید.

گلکسی A23 در مدل‌های 4G و 5G با سیستم عامل به‌روز اندروید ۱۲ ارائه شده بود. پس از چند ماه از عرضه آن در بازار حالا این دستگاه اولین آپدیت سیستم‌عاملی خود را دریافت می‌کند که اندروید ۱۳ است. هر چند گلکسی A23 مانند گلکسی A33, A53 و A73 تعهد دریافت آپدیت ۴ آپدیت اساسی سیستم‌عامل را ندارد اما هنوز چند نسل دیگر از سیستم‌عامل جدید اندروید را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آپدیت اندروید 13 گلکسی A23 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام من گوشیم A22s5Gهستش ولی اندروید ۱۳ هنوز برام نیومده بااینکه شنیدم منتشر شده آیا برای گوشیم اپدیتش میاد حتما یا فقط a22فورجی ؟؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    پاسخ

    سلام ،نه خیلی ازبچه ها دریافت کردن ازهمون تنظیمات گوشی،بروزرسانی نرم افزار ،چند روز صبرکن اگه نداد برو از سایت دانلود کن اوکیه

    پاسخ

    مث اینکه قرار نیست برا A13 آپدیت اندروید ۱۳ و OneUi5 بیاد

    پاسخ

    برای من آمد عالی بود

    پاسخ