;
coinex

طرح فروش فونیکس مدیران خودرو آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

مدیران خودرو که امروز یک طرح فروش معرفی کرده بود، لحظاتی پیش شرایط و جزئیات طرح فروش فونیکس مدیران خودرو آذر 1401 را نیز اعلام کرد.

جزئیات و شرایط طرح فروش اقساطی فونیکس تیگو 7 پرو، تیگو 8 پرو و آریزو 6 پرو آذر 1401 اعلام شد. مدیران خودرو این محصولات را به طور نقد و اقساط به فروش می‌رساند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش قسطی مدیران خودرو آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش فونیکس مدیران خودرو آذر 1401

شرکت مدیران خودرو امروز و بعد از معرفی طرح فروش قسطی برخی از محصولات خود، یک طرح خاص محصولات گرانقیمت‌تر را نیز معرفی کرد. این طرح شامل خودروهای تیگو 7 پرو، تیگو 8 پرو و آریزو 6 پرو است و در آن محصولات در قالب نقد و اقساط عرضه می‌شوند. این محصولات از طریق نمایندگی‌های این خودروساز به مشتریان عرضه می‌شوند اما در ادامه شرایط فروش فونیکس مدیران خودرو آذر 1401 را ببینید:

طرح فروش فونیکس مدیران خودرو آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

در طرح فروش مدیران خودرو آذر 1401 آریزو ۶ پرو اکسلنت را با قیمت ۱ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان، فونیکس تیگو ۷ پرو اکسلنت را با قیمت ۱ میلیارد و ۲۵۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و فونیکس تیگو ۸ پرو پریمیوم را با قیمت ۱ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان به فروش می‌رساند. موعد تحویل این خودروها نیز مانند طرح دیگر مدیران خودرو برای آذر 45 روزه است و تحویل نیز از شهرستان بم استان کرمان انجام می‌شود.

همچنین این خودروها به شکل اعتباری با اقساط ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه، ۳۶ ماهه و ۶۰ ماهه نیز به فروش می‌رسند. ضمن این که مدیران خودرو سود انصراف را نیز در طرح نقدی و اقساطی ۱۲ درصد در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش فونیکس مدیران خودرو آذر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چرا دروغ میگید ما چند تا نمایندگی زنگ زدیم گفتن تیگو 7پرو و 8 نه نقدی داریم نه قسطی
    واقعا متاسفم

    پاسخ