;
coinex

مجموعه NFT دونالد ترامپ رونمایی شد؛ ورود رسمی رئیس‌جمهور سابق آمریکا به دنیای رمزارزها!

به نظر می‌رسد دونالد ترامپ هم مقهور محبوبیت دنیای ارزهای دیجیتال شده است چراکه ساعاتی پیش رسما مجموعه NFT دونالد ترامپ معرفی شد.

با معرفی مجموعه ان اف تی های دونالد ترامپ اعلام شده که کاربران با خرید کارت‌های NFT او در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند که جوایزی مانند صرف شام با رئیس جمهور سابق آمریکا را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: بخش سوم پرونده‌های سری توییتر ؛ نحوه حذف دونالد ترامپ از توییتر!

مجموعه NFT دونالد ترامپ

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مجموعه‌ای از کارت‌های معاملاتی دیجیتال را در قالب توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT راه‌اندازی کرده است که او را در موقعیت‌های مختلفی از جمله یک ابرقهرمان، فضانورد و راننده نسکار نشان می‌دهد.

بنابر توضیحات ارائه شده در سایت مجموعه NFT ترامپ، کارت‌های معاملاتی دیجیتال ترامپ، تصاویری از رئیس جمهور سابق و دوست‌داشتنی آمریکا را به سبکی شبیه به کارت‌های بیسبال کلکسیونی نشان می‌دهد. این توکن‌ها که روی شبکه پالیگان طراحی شده‌اند، 99 دلار قیمت دارند و می‌توان آن‌ها را با اتر یا ارز فیات خریداری کرد.

مجموعه NFT دونالد ترامپ رونمایی شد؛ ورود رسمی رئیس‌جمهور سابق آمریکا به دنیای رمزارزها!

در پایان خرید، از مشتریان خواسته می‌شود که انتخاب کنند قصد خرید چه تعداد کارت ترامپ را دارند. همانطور که در تصویر بالا مشخص است، یک صفحه پاپ‌آپ با خرید همزمان 45 NFT، کاربران به مهمانی شام سال نو با ترامپ دعوت خواهند شد که البته خرید آنها 4455 دلار هزینه دارد.

همچنین مجموعه‌دارانی که یکی از کارت‌های معاملاتی دیجیتالی را خریداری کنند، به‌طور خودکار وارد یک قرعه‌کشی خواهند شد که در آن برنده تجربیاتی با ترامپ مانند یک تماس از طریق Zoom یا یک شام در میامی می‌شوند.

گرچه ترامپ در ژوئیه 2019 گفته بود که طرفدار ارزهای دیجیتال نیست اما برای تبلیغ مجموعه جدید NFTهای خود به نظر بسیار هیجان‌زده می‌رسد. او با انتشار پستی در شبکه اجتماعی خود یعنی تروث سوشال نوشت:

«کارت‌های خود را هم اکنون دریافت کنید! هر کدام فقط 99 دلار! یک هدیه کریسمس عالی خواهد بود. منتظر نمانید. باور دارم که آنها خیلی سریع تمام خواهند شد!»

در سایت مجموعه همچنین یک ویدیو تبلیغاتی از ترامپ وجود دارد که در آن اعلام می‌کند:

«هر کارت یک شانس خودکار برای برنده شدن جوایز شگفت‌انگیزی مانند شام با من را دارد. نمی‌دانم این جایزه شگفت‌انگیز است یا نه، اما چیزی است که داریم.»

مجموعه NFT دونالد ترامپ رونمایی شد؛ ورود رسمی رئیس‌جمهور سابق آمریکا به دنیای رمزارزها!

کاربران در توییتر موضع‌گیری‌های متفاوتی نسبت به مجموعه NFT ترامپ دارند و برخی آن را کلاهبرداری نامیده‌اند. افرادی دیگر نیز به گزارش‌های قبلی در خصوص تلاش‌های ترامپ برای جمع‌آوری کمک‌های مالی در سال 2020 و اتهامات مربوط به هزینه‌های مبهم او اشاره‌ کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ رونمایی از مجموعه NFT دونالد ترامپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر