;
coinex

امضای سند همکاری ایران و روسیه در حوزه هوافضا

سند همکاری ایران و روسیه در حوزه هوافضا و در زمینه‌های طراحی و ساخت مشترک ماهواره‌های سنجشی و مخابراتی توسط نمایندگان دو کشور امضا شد.

طبق سند همکاری ایران و روسیه در حوزه هوافضا این دو کشور در زمینه‌های طراحی و ساخت مشترک ماهواره‌های سنجشی و مخابراتی، توسعه زیرساخت‌ها به صورت مشترک، برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی و در مجموع توسعه همکاری‌ها در کنار هم خواهند بود. به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسن سالاریه؛ رئیس سازمان فضایی ایران و یوری بوریسف؛ رئیس آژانس فضایی روسیه این سند را به نمایندگی از دو کشور امضا کردند.

بیشتر بخوانید: سازمان فضایی: راه اندازی اینترنت ماهواره‌ای ایران نیاز به همکاری بین‌المللی دارد

همکاری ایران و روسیه در حوزه هوافضا

این سند پس از مذاکران بسیار امضا گردید و طبق این مذاکرات، چارچوب همکاری‌های آینده دو کشور در زمینه فضایی مشخص گردید. انتظار می‌رود بر اساس سند همکاری ایران و روسیه در حوزه هوافضا سطح مناسبات دو کشور افزایش یابد.

همکاری ایران و روسیه در حوزه هوافضا

علاوه بر این به زودی شاهد دور جدید مذاکرات کارشناسی میان ایران و روسیه خواهیم بود. مذاکرات بیشتر در میان دو کشور با هدف تسهیل مقدمات امضای قرارداد و تعیین جزئیات بیشتر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص امضای سند همکاری ایران و روسیه در حوزه هوافضا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر