;
coinex

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور: شبکه‌های اجتماعی خارجی مجرم هستند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور مدعی شده که در جریانات اخیر کشور، شبکه‌های اجتماعی خارجی مجرم هستند و باید با آن‌ها برخورد شود.

علامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، چین را به عنوان یکی از نمونه‌های موفق مدیریت فضای مجازی برشمرده و گفت: «در چین یک شبکه پیام‌رسان ملی وجود دارد که خدمات بسیاری از این طریق به مردم داده می‌شود و خبری از سایر برنامه‌های فضای مجازی کشورهای دیگر نیست. امروز فنی‌ترین جنگ سایبری را با آمریکایی‌ها داریم و هر روز وی‌پی‌ان جدید خلق می‌کنند و برای تغییر افکار جوانان دست به هر کاری می‌زنند».

بیشتر بخوانید: ادعاهای عجیب مدیران پیامرسان‌های داخلی ؛ یک میلیارد بازدید و 70 میلیون کاربر!

شبکه‌های اجتماعی خارجی مجرم هستند

غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادواره شهدای منطقه خاکفرج قم اظهار کرد: «دشمن امروز از رسانه‌های مدرن برای اثرگذاری روی جوانان ما استفاده می‌کند و تلاش آنان در راستای تغییر باورها و ارزش‌ها است. جوانان ما بدون دفاع در این عرصه قرار گرفتند و در این سال‌ها شرایط کرونایی نیز به این وابستگی کمک کرد و وضعیت به گونه‌ای شد که برخی جوانان در زمینه ارزش‌های بنیادین نظراتشان متفاوت شد». وی گفت:

امروز در دنیا و آمریکا کتاب‌های زیادی تالیف شده است که در آن آمده جنگ فضای مجازی، سلاحی برای دو طرف است و با فضای مجازی می‌توان مردم کشوری را علیه خودشان بسیج و وارد میدان کرد.

شبکه‌های اجتماعی خارجی مجرم هستند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اضافه کرد: «فرانسه نخستین نمونه از چنین موردی بود و آمریکایی‌ها با استفاده از فضای مجازی جلیقه زردها را بسیج می‌کردند. امروز در چین یک شبکه پیام‌رسان ملی وجود دارد که خدمات بسیاری از این طریق به مردم داده می‌شود و خبری از سایر برنامه‌های فضای مجازی کشورهای دیگر نیست.

وی با بیان اینکه امروز شبکه‌های اجتماعی خارجی مجرم هستند، افزود: «کسانی که اجازه دادند آزادانه این شبکه‌ها در ایران فعالیت کنند و هیچ تعهدی از آنان نگرفتند نیز مجرم هستند و این امر موجب شد برخی از جوانان پاک به افرادی بدتر از داعش تبدیل شوند.»

بیشتر بخوانید:

به نظر شما شبکه‌های اجتماعی خارجی مجرم هستند ؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر