;
coinex

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A12 ناچو منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A12 ناچو هم بالاخره منتشر شد. سامسونگ طبق سنت این روزها رابط کاربری اختصاصی خود را برای این گوشی نیز منتشر کرد.

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A12 ناچو به همراه رابط کاربری One UI 5.0 منتشر شد. ظاهراً سامسونگ دست‌بردار نیست چرا که مدتی می‌شود که تمام وقت خود را صرف به‌روزرسانی دستگاه‌‌های خود به جدیدترین نسخه اندروید و رابط کاربری خود کرده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 گلکسی A03s منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A12 ناچو

بله، گلکسی A12 Nacho به‌تازگی به‌روزرسانی Android 13 را با رابط کاربری One UI 5.0 و در چند بازار دریافت کرده است. ما می‌دانستیم که این گوشی در نهایت اندروید 13 را دریافت می‌کند، اما هرگز حدس نمی‌زدیم که دریافت به‌روزرسانی آنقدر سریع باشد. حتی نقشه‌های راه سامسونگ برای اندروید 13 نیز به این دستگاه اشاره نمی‌کند.

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A12 ناچو

در حال حاضر اندروید 13 برای گلکسی A12 Nacho با شماره مدل عددی SM-A127F در چند کشور اروپایی از جمله لهستان و روسیه عرضه می‌شود. این به‌روز‌رسانی دارای ورژن A127FXXU7CL2 است و شامل وصله امنیتی نوامبر 2022 نیز می‌شود.

با به‌روزرسانی One UI 5.0 برای مدل Nacho گلکسی A12 که به Exynos 850 مجهز است، حداقل از نظر تئوری عملکرد بهتری احساس می‌شود و دارای چند ویژگی جدید است. با این حال، این یک به‌روزرسانی One UI نسخه “Core” است و تمام ویژگی‌هایی را که در One UI 5.0 استاندارد برای دستگاه‌های Galaxy رده بالاتر پیدا می‌کنید، شامل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A12 ناچو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چرا برای گوشی من هنوز آپدیت برای اندروید ۱۳ نیومده؟

    پاسخ