;
coinex

سند استراتژی نصر تهران تدوین شده و به رای گذاشته می‌شود

سند استراتژی نصر تهران به زودی رأی‌گیری خواهد شد. رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از اهمیت بررسی عوامل تأثیرگذار در تدوین این سند صحبت کرد.

سند استراتژی نصر تهران برای نخستین به منظور مشخص شدن جایگاه نصر و تأثیرگذاری در فاوا تدوین و برای رأی‌گیری ارائه خواهد شد. طبق اعلام روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران این مهم زمانی فراهم خواهد شد که تمامی عوامل تأثیرگذار در تدوین این سند، مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد. در ادامه 17 گزینه پیشنهادی این نظام صنفی برای تدوین سند را خواهید خواند.

بیشتر بخوانید: از ابتدای دی ماه مجوز تمام دستگاه‌ها از طریق درگاه ملی مجوزها صادر می‌شود

سند استراتژی نصر تهران به زودی رأی‌گیری می‌شود

روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد: «جهت تدوین سند استراتژی سازمان لازم است تمامی عوامل تأثیرگذار بر آن مورد تحلیل و بررسی قرار گیرند.»

بدین منظور با توجه به تجربیات گران‌بهای صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات در طول سالیان حیاتش، طبیعتا مطالعه‌ی سوابق این تشکل‌ و گفتگو با فعالان برجسته‌ی صنعت فاوا نیز در کشف ظرفیت‌ها و چالش‌های خاص صنعت فاوا در کشور و شناخت دقیق‌تر نقش سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در صنعت فاوا مفید خواهد بود.

سند استراتژی نصر تهران

سازمان به‌منظور مشخص کردن جایگاه و نقش خود در زمینه‌ مشارکت و تأثیرگذاری در صنعت فاوا برای نخستین بار در طول حیات خود خط مشی و استراتژی‌های پیشنهادی پیش‌رو برای ادامه فعالیت‌های خود را تدوین و به منظور ارائه و رای‌گیری در مجمع عادی نوبت دوم منتشر کرده است.

در سند پیش‌رو گزینه‌های پیشنهادی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برای حل مسائل راهبردی به عنوان خط مشی سال جاری به شرح زیر است:

  1. حل چالش جایگاه ابهام قانونی سازمان نصر تهران از طریق تعامل با نهادهای ذی‌ربط غیر دولتی (شورای عالی فضای مجازی، مجلس شورای اسلامی و قوه‌ی قضائیه) برای اصلاح قوانین و مقررات و سیاست‌های کلان
  2. حل چالش جایگاه ابهام قانونی سازمان نصر تهران در تعامل با سازمان‌های دولتی حوزه‌ی فاوا برای
  3. تصمیم‌سازی در زمینه‌ی اصلاح رویکردهای اجرایی و آیین‌نامه‌ها
  4. تلاش برای حل چالش‌های اجرایی کسب‌وکارها از طریق اصلاح قوانین و مقررات
  5. تلاش برای حل چالش‌های اجرایی کسب‌وکارها از طریق تعامل با سازمان‌های مالیاتی و تأمین اجتماعی
  6. تلاش برای واگذاری بخشی از وظایف رگولاتوری و نظارتی بخش دولتی (از جمله در حوزه‌ی صدور مجوزها) به سازمان نصر تهران
  7. حل چالش جایگاه قانونی سازمان نصر تهران در تعامل با تشکل‌های موازی مرتبط و غیر مرتبط فاوا از طریق اصلاح یا رفع ابهام قوانین و مقررات
  8. تعامل با تشکل‌های موازی و رقیب برای تعریف منافع مشترک و همکاری‌های استراتژیک
  9. توسعه‌ی بازار در داخل کشور با تمرکز روی هدایت پروژه‌ها و خریدهای دولتی و بخش عمومی به‌سمت اعضای سازمان
  10. توسعه‌ی بازار در داخل کشور با تمرکز روی رفع موانع ورود و تسهیل فعالیت کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌ها در زمینه‌ی مدرن‌سازی بازارهای سنتی با همکاری دولت
  11. توسعه‌ی بازار فناوری اطلاعات در کشور با همکاری کسب‌وکارهای بخش ارتباطات به‌ویژه اپراتورهای تلفن همراه و ثابت و شرکت‌های تأمین‌کننده‌ی دسترسی به اینترنت
  12. توسعه‌ی بازار در خارج کشور با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  13. توسعه‌ی بازار در خارج کشور با همکاری اتاق‌های بازرگانی
  14. افزایش تعداد اعضا بدون تغییر محسوس حق عضویت
  15. جذب پروژه‌های درآمدزا برای سازمان از دولت و صنعت و انجام آن‌ها با همکاری اعضا
  16. تعریف خدمات درآمدزا برای سازمان (خدمات مشاوره / آموزش و مرکز داوری) و ارائه‌ی آن‌ها با همکاری اعضا
  17. استفاده از ظرفیت حمایتی و اسپانسرشیپ اعضا

سند استراتژی نصر تهران

گفتنی است مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان از ساعت 15 روز سه‌شنبه، 29 آذر به صورت حضوری در سالن اجتماعات شرکت بورس اوراق بهادار تهران واقع در سعادت آباد، خیابان ریاضی بخشایش، خیابان سیزدهم شرقی، روبروی شهرداری منطقه 2 برگزار خواهد شد.

از تمامی اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران دعوت می‌شود در این مجمع حضور به‌هم رسانند. (بنابر اعلام سازمان بورس پارکینگی جهت برگزاری مجمع در اختیار سازمان قرار نگرفته است.)

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سند استراتژی نصر تهران چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر