;
coinex

معضل کمبود بنزین سوپر برطرف شد

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران از رفع معضل کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت تهران خبر داده است.

سعید برخوردار، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران عنوان کرد که فرایند تولید و توزیع بنزین سوپر به علت نیاز به اورهال در برخی پالایشگاه‌های کشور و همچنین به علت برخی مسائل فنی خاص متوقف شده بود اما از این هفته تولید و تحویل بنزین سوپر به جایگاه‌های سوخت سراسر تهران از سر گرفته شده و در حال حاضر در جایگاه‌های مختلف خبری از کمبود بنزین سوپر نیست.

بیشتر بخوانید: درخواست دورکاری کارمندان توسط وزارت بهداشت؛ این هوا معادل 7 نخ سیگار برای همه است!

معضل کمبود بنزین سوپر مرتفع شد

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تهران در ادامه اظهارات خود گفت که اگر مردم در یک جایگاه نتوانستند بنزین سوپر تهیه کنند باید به دیگر جایگاه‌های آن محدوده مراجعه کنند و به این سوخت برسند.

معضل کمبود بنزین سوپر برطرف شد

بنابر اظهارات آقای برخوردار، در مناطق مختلف تهران اعم از شرق،‌ غرب، مرکز و شمال پایتخت، در حال حاضر فرایند توزیع بنزین سوپر در حال انجام است اما ممکن است برخی جایگاه‌ها تمایلی به دریافت بنزین سوپر نداشته باشند. البته در حال حاضر این نوع سوخت در همه جایگاه‌های پرفروش و پرمتقاضی در دستر ساست.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران با اشاره به توزیع روزانه حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار لیتر بنزین سوپر در تهران، گفت از ابتدای هفته آینده نیز عرضه بنزین سوپر در سراسر تهران بدون مشکل و بر اساس روال عادی به انجام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معضل کمبود بنزین سوپر چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر