;
coinex

آپلود ویدیوهای طولانی 60 دقیقه‌ای در توییتر فراهم شد!

ویژگی دیگری برای توییتر معرفی شد. کاربران حالا امکان آپلود ویدیوهای طولانی 60 دقیقه‌ای در توییتر با حداکثر حجم 2 گیگابایت را دارند.

امکان آپلود ویدیوهای طولانی 60 دقیقه‌ای در توییتر برای کاربران اشتراک Blue twitter در نسخه وب این شبکه اجتماعی با حجم حداکثر 2 گیگابایت فراهم شده است. با این‌کار وعده ایلان ماسک مبنی‌بر ارائه هرچه بیشتر امکانات توییتر برای تولیدکنندگان ویدئو عملی شد و حالا این کاربران می‌توانند ویدئوهای خود را با حداکثر 2 گیگابایت حجم و با کیفیت 1080p آپلود کنند.

بیشتر بخوانید: نمایش تعداد بازدید توییت‌ها در توییتر عرضه شد

آپلود ویدیوهای طولانی 60 دقیقه‌ای در توییتر ممکن شد

پیش از اینکه توییتر صفحه مربوط به Blue twitter را به‌روزرسانی کند، کاربران این سرویس پولی تنها قادر به آپلود ویدیوهای 10 دقیقه‌ای با رزولوشن 1080p و حداکثر حجم 512 مگابایت بودند. البته این محدودیت همچنان برای کاربران در نسخه iOS و اندروید وجود دارد و تنها در نسخه وب می‌توان ویدیوهای طولانی‌تر و حجیم‌تر در این شبکه اجتماعی آپلود کرد.

توییتر گفته است که سعی می‌کند ویدیوها با بالاترین کیفیت ارائه شوند، بااین‌حال شاید بنابر دلایلی کیفیت را دستکاری کند. درحقیقت این دستکاری روی رزولوشن و بیت‌ریت ویدیو، با توجه به سرعت و پایداری اینترنت کاربر صورت می‌گیرد که موضوع عجیبی نیست.

آپلود ویدیوهای طولانی 60 دقیقه‌ای در توییتر ممکن شد

اگرچه امکان آپلود ویدیوهای طولانی‌تر برای کاربران کاربردی است و توییتر حتی می‌تواند به‌گونه‌ای به جنگ یوتوب برود، اما از سوی دیگر می‌تواند چالش‌های بیشتری برای این شبکه اجتماعی به همراه داشته باشد.

با توجه به اینکه توییتر بسیاری از کارمندانش را اخراج کرده است و نظارت کمتری روی محتواها دارد، شاید کاربران از این فرصت استفاده کنند و فیلم و سریال در این شبکه اجتماعی آپلود کنند. نزدیک به یک ماه پیش کاربران پس از اینکه سیستم کپی‌رایت توییتر دچار اختلال شد، شروع به آپلود فیلم‌های کامل در قسمت‌های دو دقیقه‌ای کردند. بنابراین کار برای چنین کاربرانی حالا راحت‌تر است.

با توجه به این موضوع، کارمندان بخش نظارت روی محتوا و سیستم‌های خودکاری که برای این‌کار به‌کار گرفته می‌شوند، باید بیش از پیش روی این موضوع تمرکز داشته باشند تا کاربران شروع به انتشار ویدیوهای دارای حق کپی‌رایت در این شبکه اجتماعی نکنند.

در حال حاضر نمی‌دانیم ایلان ماسک می‌خواهد از آپلود ویدیوهای طولانی روی توییتر درآمدزایی داشته باشد یا اینکه تنها به همان هزینه سرویس Blue twitter بسنده می‌کند. شاید این پلتفرم مانند یوتوب، شروع به انتشار چندین تبلیغ میان ویدیوهای طولانی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آپلود ویدیوهای طولانی 60 دقیقه‌ای در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر