;
coinex

نخستین محموله خودروهای وارداتی به ایران رسید

نخستین محموله خودروهای وارداتی کیا به ایران رسید. این خودروها با مدل 2023 در کشور کره جنوبی تولید شده و به بازار ایران عرضه خواهند شد.

از مدت‌ها پیش، مطابق با اعلام وزیر صنعت، معدن و تجارت منتظر ورود و رونمایی از خودروهای وارداتی به بازار ایران بودیم. حال نخستین محموله خودروهای وارداتی به ایران رسیده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فونیکس FX دی 1401 ؛ اولین مرحله فروش محصول جدید مدیران خودرو

جزئیات نخستین محموله خودروهای وارداتی

در همین راستا، با توجه به پیگیری‌هایی که از منابع معتبر و مرتبط با مسئولان گمرک ایران و وزارت صمت صورت پذیرفته، خبرهایی به گوش رسیده است که اولین محموله خودروهای وارداتی از برند نام آشنای کره‌ای، یعنی کیا بوده و از مسیر دریایی به گمرکات جنوب کشور وارد شده است. پس از ورود به بندر لنگه در استان هرمزگان این خودروها قرار است به گمرک شهریار تهران راه پیدا کنند.

نخستین محموله خودروهای وارداتی
نخستین محموله خودروهای وارداتی

گفتنی‌است کلیه خودروهای این محموله در سال 2022 در کشور کره‌جنوبی به تولید رسیده‌اند، اما مدل آن‌ها برای سال 2023 شماره‌گذاری شده است. تمامی این خبرها در حالی‌است‌که پیش از این یکی از نمایندگان محصولات کیا در ایران طی ماه گذشته اقدامات لازم به منظور نصب بیلبوردهای تبلیغاتی و رسمی محصولات کیا در سطح شهر را آغاز کرده است.

بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته، نخستین محموله خودروهای وارداتی کیا در واقع شامل 6 مدل مختلف از محصولات این کمپانی بزرگ مانند اسپورتیج، سونت، پگاس، پیکانتو، ریو و سراتو خواهد بود که به‌زودی باید از طریق گمرکات بندر لنگه منتظر ورود آن به ایران باشیم. همچنین خبرهای منتشر شده نشان از این موضوع دارند که شرکت واردکننده در قسمت اول، فرایند ثبت سفارش 700 دستگاه از این محصولات برند کیا را مورد نظر خود قرار داده و آن را عملی کرده است که کلیه آن‌ها در ماه آینده وارد ایران خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ورود نخستین محموله خودروهای وارداتی کیا به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر