;
coinex

انتقاد دوباره پلیس راهور از کیفیت خودروهای وارداتی ؛ خودروهای چینی و هندی وارد نکنید!

انتقاد دوباره پلیس راهور از کیفیت خودروهای وارداتی حاشیه‌ساز شد. آن‌ها منتقد واردات خودروهای چینی و هندی هستند. با ما باشید.

انتقاد دوباره پلیس راهور از کیفیت خودروهای وارداتی خبرساز شد. این مقام انتظامی عنوان داشت که خودروهای چینی و هندی فاقد کیفیت مناسب و ارزش خرید هستند و خریداران پس از چند ماه با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: 

انتقاد دوباره پلیس راهور از کیفیت خودروهای وارداتی

سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور با اعلام این که واردات خودرو باعث ایجاد رقابت میان خودروسازان داخلی می‌شود، گفت:

انکار کیفیت خودروهای ساخته شده در شرکت‌های درجه یک خودروسازی امکان‌پذیر نیست. همچنین این شرکت‌ها هر سال قیمت محصولات خود را نیز کاهش می‌دهند. هرچند ما در حوزه واردات خودرو تخصص نداریم، اما برای ما کیفیت و ایمنی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس پلیس راهور با اعلام این که ما به‌دلیل ارتقای ایمنی و کیفیت خودروها از واردات حمایت کردیم، گفت: «در تمام جهان چهار عامل کیفیت، ایمنی، زیبایی و قیمت برای خودروسازان در زمان تولید خودرو در اولویت قرار دارد. البته برای پلیس زیبایی و قیمت در اولویت نیست، چون ما در این حوزه تخصص نداریم؛ اما ما همانند مردم خواهان تولید خودروی باکیفیت هستیم

انتقاد دوباره پلیس راهور از کیفیت خودروهای وارداتی

هادیانفر تاکید کرد:

اصرار ما روی واردات خودرو به این معنا نیست که خودروی بی‌کیفیت از هند وارد کنیم؛ اگر این‌طور باشد که باید تولید همان پراید بی‌کیفیت ادامه پیدا می‌کرد. ورود خودروی بی‌کیفیت از خارج همان مشکلات پراید و پیکان را به‌همراه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور با انتقاد از واردات مدل‌های مختلف خودروهای چینی عنوان کرد: «این خودروهای چینی که انواع و مدل‌های مختلف آن به ایران راه پیدا می‌کنند، یک سال یا حتی ۶ ماه پس از خرید برای مالکان خود مشکل ایجاد خواهند کرد.» وی افزود:

یک فرد هزار دستگاه از یک مدل خودرو چینی را وارد کشور کرده و مجددا به واردات مدل دیگری روی می‌آورد؛ در چنینی شرایطی مشتریان در صورت نبود یک قطعه با مشکل مواجه خواهند شد.

هادیانفر تاکید کرد: «هرچند این واردکنندگان می‌گویند فلان شرکت خدمات را تضمین کرده است، اما از کجا معلوم که آن شرکت به تعهدات خود عمل کند. در واقع یک خودرو متشکل از ۲۷۰۰ قطعه بوده و هنگامی که تعداد محدودی از آن خودرو وارد کشور می‌شود تامین قطعات نیز دشوار خواهد بود. درخواست پلیس این است که چند مدل خودرو ایمن را وارد کشور کنید که از لحاظ تامین قطعات نیز خریداران آنها با مشکل مواجه نشوند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتقاد دوباره پلیس راهور از کیفیت خودروهای وارداتی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر