;
coinex

طرح فروش لاماری ایما در بورس کالا 12 دی 1401 [+ شرایط و قیمت]

جزئیات طرح فروش لاماری ایما در بورس کالا 12 دی 1401 اعلام شد. این شاسی‌بلند محبوب از روز دوشنبه به منظور فروش در بورس کالا عرضه‌ می‌شود.

طرح فروش لاماری ایما در بورس کالا 12 دی 1401 از روز دوشنبه آغاز خواهد شد. این شاسی‌بلند محبوب توسط شرکت “آرین پارس موتور” در دو رنگ سفید و مشکی و با قیمت 981 میلیون تومان راهی بورس کالا می‌شود. طبق اعلام آرین موتور، موعد تحویل این خودرو روز 15 فروردین 1402 در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فونیکس FX دی 1401 ؛ اولین مرحله فروش محصول جدید مدیران خودرو [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش لاماری ایما در بورس کالا 12 دی 1401

شرکت آرین پارس موتور در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد قصد دارد از روز دوشنبه ۱۲ دی ۵۰۲ دستگاه از لاماری ایما را به بورس کالای ایران عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش این شاسی بلند در دی ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:

طرح فروش لاماری ایما در بورس کالا 12 دی 1401

آرین موتور در این طرح ۵۰۲ دستگاه از شاسی بلند لاماری ایما را در رنگ‌های سفید و مشکی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان در بورس عرضه می‌کند. در این طرح درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۵۰ درصد در نظر گرفته شده و موعد تحویل آن نیز ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش لاماری ایما در بورس کالا 12 دی 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر