;
coinex

حذف خدمات رایگان رایچت ؛ الزام تهیه اشتراک ماهانه

حذف خدمات رایگان رایچت از اول دی‌ماه آغاز شده است. این سرویس آنلاین از تاریخ مذکور تمام امکانات خود را با تهیه اشتراک ماهانه ارائه می‌کند.

حذف خدمات رایگان رایچت از اول دی‌ماه آغاز شده است. با اعلام این سرویس که یک سرویس آنلاین پشتیبانی کسب‌وکار است، از اول زمستان برای استفاده از خدمات رایچت باید اشتراک ماهانه تهیه کرد. البته رایچت برای استفاده اولین‌بار از سرویس خود، بسته رایگان 14 روزه را پیشنهاد کرده است که به گفته این سرویس، خدمات این بسته برای همیشه رایگان خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: محکومیت جادی میرمیرانی به 6 سال زندان ؛ اتهام جادی چیست؟

حذف خدمات رایگان رایچت

پلتفرم پشتیبانی آنلاین وب‏‌سایت «رایچت» که امکانات سرویس چت آنلاین و پشتیبانی را در اختیار کسب‏‌وکارها می‏‌گذاشت از حذف خدمات رایگان خود از اول دی خبر داده است. این پلتفرم اعلام کرده است:

در صورت استفاده از پکیج رایگان «رایچت»، بعد از پایان دوره یک ماهه اشتراک، سیستم به صورت خودکار اکانت کاربران را به پکیج منقضی ارتقا می‌دهد و کاربران برای پرداخت صورت‌حساب باید به پنل کاربری وارد شوند.

حذف خدمات رایگان رایچت

این پلتفرم اعلام کرد که بسته تست ۱۴ روزه برای همیشه رایگان است و کاربران می‌توانند برای تست «رایچت» روی وب‏‌سایت خود از آن استفاده کنند. این شرکت با ارسال ایمیلی به کاربرانش اعلام کرد که ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‏‌تر و همچنین تلاش برای پایداری مجموعه، آنها را مجبور به گرفتن چنین تصمیمی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حذف خدمات رایگان رایچت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر