;
coinex

سوپرکارهای جدید مک لارن با فناوری جت‌های جنگنده عرضه می‌شوند

سوپرکارهای جدید مک لارن با همکاری لاکهید مارتین و با استفاده از تکنولوژی ساخت جت‌های جنگنده به زودی عرضه خواهند شد.

سوپرکارهای جدید مک لارن با فناوری جت‌های جنگنده با همکاری لاکهید مارتین که یک شرکت پیشرو در صنایع هوافضا، تجهیزات نظامی و امنیت اطلاعات آمریکا محسوب می‌شود؛ به زودی عرضه می‌شود. نکته جالب این است که این خودرو از نرم‌افزار جدید Skunk Works بهره گرفته است که مرزهای سیستم‌های پرشتاب را چند پله جابه‌جا می‌کند.

بیشتر بخوانید: عملکرد بی‌نظیر ربات گیمر متا ؛ شکستن رکورد گیمرهای انسانی در 72 ساعت!

سوپرکارهای جدید مک لارن با فناوری جت‌های جنگنده

مک لارن و لاکهید مارتین اسکانک ورکس تصمیم به همکاری برای پروژه‌ای بلندپروازانه مربوط به سوپرکارها گرفته‌اند. این دو شرکت طی این همکاری در تلاش برای به‌کارگیری فناوری پیشرفته جت‌های جنگنده در طراحی سوپرکارهای مک لارن هستند. همچنین از نرم‌افزار جدید اسکانک ورکس (Skunk Works) بهره گرفته می‌شود که مرزهای سیستم‌های پرشتاب را جابه‌جا می‌کند. البته در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره نرم‌افزار مذکور موجود نیست.

سوپرکارهای جدید مک لارن با فناوری جت‌های جنگنده

مدیر ارشد فنی مک لارن طی مطلبی از امیدشان برای ادامه‌دار و گسترده‌تر شدن این همکاری و نهایتاً منتفع شدن مشتریان مک لارن در سال‌های آتی گفته است. این دو شرکت همکاری خود را با نمایشی دو قسمتی در مقر اصلی لاکهید مارتین اسکانک ورکس کلید زده‌اند. طی این نمایش، هواپیمای مافوق صوت دارک استار از فیلم «تاپ گان: ماوریک» و سوپرکار هیبرید مک لارن آرتورا حضور پیدا کرده‌اند.

سوپرکار هیبرید آرتورا را که در آن دیگر اثری از کم و کاستی‌های گذشته ساخته‌های مک لارن نیست، می‌توان پیش‌نمایشی از آینده این خودروساز بریتانیایی دانست. آرتورا اولین سوپرکار هیبرید عملکردبالای تولید انبوه مک لارن و همچنین اولین خودرویی از آن به‌حساب می‌آید که با معماری کربنی سبک‌وزن این شرکت تحت عنوان MCLA ساخته شده است.

نیروی محرکه این خودروی سوپر اسپرت را یک پیشرانه 3 لیتری V6 و یک موتور الکتریکی با مجموع خروجی 617 اصل بخاری تامین می‌کنند. حداکثر سرعت این خودرو به 330 کیلومتر بر ساعت می‌رسد ‌و به‌لطف فریم فوق سبک به‌کار رفته، وزن آن فقط 1500 کیلوگرم است.

سوپرکارهای جدید مک لارن با فناوری جت‌های جنگنده عرضه می‌شوند

حالا مک لارن به‌وسیله همکاری با لاکهید مارتین، در مسیر توسعه خودروهای خود حتی پیشرفت چشمگیرتری را به خود خواهد دید. این شرکت بریتانیایی قدمت‌دار وعده داده است که فناوری‌های روز حوزه‌های هواپیمایی و خودروسازی را با یکدیگر پیوند بزند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سوپرکارهای جدید مک لارن با فناوری جت‌های جنگنده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر