;
coinex

ترس پوتین از اینترنت و فضای آنلاین ؛ رئیس جمهور روسیه نگران چیست؟

خبر ترس پوتین از اینترنت و فضای آنلاین چند وقتی است که در فضای مجازی منتشر شده است. ظاهراً پوتین به هیچ عنوان حاضر به استفاده از اینترنت نیست!

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، ظاهراً دچار یک فوبیا عجیب و غریب شده است. ترس پوتین از اینترنت و فضای آنلاین بوده و به هیچ وجه به استفاده از فضای مجازی رضایت نمی‌دهد. دلیل این امر طبق شواهدی، ترس از جاسوسی بوده که منجر به اتکای بیش از حد و اندازه او بر اسناد فیزیکی شده است. در همین راستا، روزنامه وال‌استریت ژورنال در گزارش جدید خود این خبر را چنین شرح داده است: «ولادیمیر پوتین از لحاظ تاریخی، همواره علاقه‌ای به استفاده از اینترنت نداشته است، زیرا نگران جاسوسی افراد از فعالیتش بوده است».

بیشتر بخوانید: ممنوعیت استفاده از پیامرسان‌های خارجی در روسیه ؛ روس‌ها دنباله‌رو ایران می‌شوند؟

ماجرای ترس پوتین از اینترنت و فضای آنلاین

بر اساس اظهارات مقامات آمریکایی و روسی، رئیس‌جمهور روسیه ترس عجیبی از شنود دیجیتالی دارد که به همین دلیل همواره از آنلاین بودن اجتناب کرده و وابستگی بیشتری به اسناد فیزیکی پیدا کرده است. این اسناد توسط مشاوران پوتین فراهم می‌شود که شامل مسائل فوری نیز خواهد می‌شود.

ترس پوتین از اینترنت و فضای آنلاین

رسانه دولتی روسیه دو سال پیش یعنی در سال 2020 گزارشی منتشر کرد مبنی بر این مسئله که پوتین بعضی مواقع از اینترنت بهره می‌برد، اما هرگز از تلفن هوشمند استفاده نکرده است. بر اساس گزارش بیزینس اینسایدر، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین هم در اظهاراتی این مسئله را تایید کرده است:

«رئیس‌جمهور روسیه تلفن هوشمند ندارد. چنین چیزی، غیرممکن است».

به نظر در آینده باید منتظر خبرهای بیشتر در موضوع ترس پوتین از اینترنت و فضای آنلاین باشیم تا علت آن به‌طور واضح‌تری مشخص شود. همچنین باید منتظر ماند و دید که آیا ولادیمیر پوتین به همین روند خود درباره اینترنت ادامه خواهد داد یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ترس پوتین از اینترنت و فضای آنلاین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر