;
coinex

پیش بینی دیمیتری مدودف ؛ ایلان ماسک رئیس جمهور آمریکا می‌شود!

ایلان ماسک، نسبت به پیش بینی دیمیتری مدودف رئیس‌جمهوری و نخست وزیر پیشین روسیه، در مورد ریاست جمهوری ماسک در آمریکا، در آینده نزدیک واکنش نشان داد.

در قسمتی از پیش بینی دیمیتری مدودف برای سال 2023 اشاره شده بود که ایلان ماسک رئیس‌جمهوری آینده ایالات متحده خواهد بود! آقای ماسک به این پیش‌بینی خبرساز واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک از فعالیت 100 ترمینال استارلینک در ایران خبر داد!

پیش بینی دیمیتری مدودف از رئیس جمهوری ایلان ماسک!

دمیتری مدودف، رئیس‌جمهور و نخست وزیر سابق روسیه روز سه‌شنبه پیش‌بینی‌هایی در مورد آینده سیاسی جهان در سال 2023 مطرح کرد. به عقیده او قیمت نفت به 150 دلار در هر بشکه و قیمت گاز به 5000 دلار در هر 1000 متر مکعب خواهد رسید و انگلیس مجدداً به اتحادیه اروپا خواهد پیوست.

مدودف در ادامه پیش‌بینی عجیب خود اشاره کرد: «لهستان و مجارستان مناطق غربی اوکراین سابق را اشغال کرده و رایش چهارم شامل آلمان و اقمار آن، یعنی لهستان، کشورهای بالتیک، چک، اسلواکی، جمهوری کی‌یف و دیگر رانده‌شدگان، تشکیل خواهد شد». در پیش بینی دیمیتری مدودف از یک رایش نازی فرضی، به نام رایش چهارم به عنوان جانشین رایش سوم آدولف هیتلر یاد شده است.

پیش بینی دیمیتری مدودف

مدودف پیش‌بینی خود را به این شرح ادامه داد: «جنگ بین فرانسه و رایش چهارم رخ خواهد داد. اروپا تقسیم خواهد شد و لهستان نیز در این فرآیند دچار تقسیم می‌شود. ایرلند شمالی از بریتانیا جدا شده و به جمهوری ایرلند خواهد پیوست». مدودف همچنین اعلام کرد: « بزرگ‌ترین بازارهای سهام و فعالیت‌های مالی آمریکا و اروپا را ترک کرده و به آسیا کوچ خواهند کرد».

اما یکی از جنجالی‌ترین پیش‌بینی‌های او در مورد پیروزی انتخاباتی ایلان ماسک در چند ایالت آمریکا جهت رسیدن به ریاست جمهوری است که به دنبال جنگ داخلی که به گفته مدودف در ایالات متحده آغاز خواهد شد، حاصل می‌شود.

در حالی که ماسک در ابتدا پیش‌بینی‌های سیاستمدار روس را یک «حماسه» قلمداد کرد، اما پس از 4 ساعت، مدیرعامل تسلا برداشت خود را به این شکل بیان کرد: «این گفته‌ها قطعاً پوچ‌ترین پیش‌بینی‌هایی هستند که تا به حال شنیده‌ام؛ در حالی که نشان‌دهنده عدم آگاهی شگفت‌انگیز از پیشرفت هوش مصنوعی و پایداری انرژی است».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیش بینی دیمیتری مدودف در مورد ریاست جمهوری ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر