;
coinex

طرح فروش هایما S8 دی 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش هایما S8 دی 1401 از 4 روز دیگر آغاز می‌شود. در این طرح شرکت ایران خودرو 500 دستگاه از خودروی ذکر شده را به منظور فروش در نظر گرفته است.

شرکت ایران خودرو طرح فروش هایما S8 دی 1401 را در تاریخ 11 دی ماه با 500 دستگاه از این شاسی‌بلند محبوب آغاز خواهد کرد. طبق بخشنامه ایران خودرو قیمت این محصول برای این طرح فروش 934 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که برندگان نهایی این خودرو علاوه‌بر مبلغ اصلی خودرو باید مبلغ ۴ میلیون ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان دیگر را نیز به عنوان هزینه‌های جانبی پرداخت نمایند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش کرمان موتور دی 1401 [+شرایط و قیمت‌های جدید]

طرح فروش هایما S8 دی 1401

گروه صنعتی ایران خودرو بالاخره اولین شرایط فروش هایما ۸S را برای دی ۱۴۰۱ اعلام کرد. این شرکت می خواهد تا ۵۰۰ دستگاه از این کراس اوور جدید را تاریخ ۱۱ دی ۱۴۰۱ به وسیله بورس کالا به فروش برساند.

قیمت پایه در این بخشنامه فروش ۹۳۴ میلیون تومان است و متقاضیان می توانند در تاریخ اعلام شده، خرید هایما ۸S را در بورس کالا انجام دهند.

هزینه های جانبی هایما S۸ شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان به علاوه ۱۲ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی است که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. اولین شرایط فروش هایما ۸S در بورس کالا از ۱۱ دی ۱۴۰۱ به صورت رسمی آغاز می شود. مکان تحویل هایما S۸ انبار کارخانه خراسان رضوی است.

طرح فروش هایما S8 دی 1401

مشخصات فنی و برخی امکانات ویژه خودروی هایما ۸S

هایما ۸S به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است. این پیشرانه ۱۹۲ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۹۳ نیوتن متر تولید می کند. حداکثر گشتاور این پیشرانه در ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه تولید می شود و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلوی ۸ اِس منتقل می شود. جعبه دنده هایما ۸S ساخت کمپانی DAE چین است و فناوری HPT یا همان هیوندای پاورتک را دارد. مصرف سوخت بهینه این کراس اوور ۵ نفره ۷.۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده حداکثر سرعت پایدار برای ۸S توسط کمپانی سازنده ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین این کراس اوور هایما در بازار چین شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در حالت ایده آل، طی ۷.۸ ثانیه ثبت کرده است. اما با توجه به تطبیق پیشرانه با کیفیت بنزین ایران، در بهترین حالت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر هایما ۸S نزدیک به ۸ ثانیه اعلام می شود. در صورت تحقق این اعداد در جاده های ایران و با بنزین های رایج کشور، می توان گفت که هایما ۸S پرشتاب ترین کراس اوور مونتاژی بازار ایران است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش هایما S8 دی 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    والا شانس بنده حقیر ازاین ۵۰۰ دستگاه که صفره اصلا انگار من متعلق به این کشور نیستم هی ثبت نام میکنم ولی هیچ نتیجه ای ندیدم

    پاسخ