;
coinex

قطعی شدن ممنوعیت واردات تجاری آیفون 14 ؛ مسافری شاید آزاد شود! [+آخرین جزئیات رجیستری آیفون 14]

همچنان ماجرای رجیستری آیفون 14 و ممنوعیت واردات تجاری آیفون 14 ادامه دارد. اخیرا معاون وزیر صمت جزئیات جدیدی از واردات آخرین مدل آیفون مطرح کرده است.

سخنگوی وزارت صمت در گفتگویی با رسانه‌ها در خصوص آخرین وضعیت رجیستری آیفون 14 گفته که در حال حاضر در این خصوص تصمیمی اتخاذ نشده است و در حال حاضر هیچ‌چیز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: مشکل نمایش خط‌های افقی روی نمایشگر آیفون 14 پرو ؛ ردپای باگ‌های نرم‌افزاری iOS

ممنوعیت واردات تجاری آیفون 14

امید قالیباف اعلام کرد: «به طور حتم واردات رسمی یا به عبارتی تجاری آیفون ۱۴ انجام نخواهد شد، البته از طریق رویه مسافری ممکن است دستگاه‌هایی وارد کشور شود». او همچنین با اشاره به عدم اتخاذ تصمیم مشخص در خصوص رجیستری گوشی های آیفون 14 افزود:

پیشتر من در صحبتی گفتم در حال طی فرایند هستیم اما این سخن را به گونه‌ای بازنشر کردند که گویی قطعاً رجیستری می‌شود یا شده است در حالی که هنوز چیزی مشخص نیست.

او در پاسخ به سوال مربوط به نهاد تصمیم‌گیرنده در خصوص رجیستری آیفون 14 گفت: «بخشی از تصمیم‌گیری با وزارت صمت است اما دستگاه‌های دیگری نیز در این زمینه صاحب‌نظر هستند و در مجموع باید بررسی و تصمیم نهایی گرفته شود».

قطعی شدن ممنوعیت واردات تجاری آیفون 14
ممنوعیت واردات گوشی های آیفون 14

در آذر ماه سال جاری بود که امید قالیباف از احتمال رجیستری گوشی‌های آیفون 14 مانند آیفون 14 پرو و پرو مکس خبر داد اما دبیر انجمن واردکنندگان موبایل رسما اعلام کرد که مقصود دولت از رجیستری، صرفا ثبت آیفون‌هایی است که ورود آن‌ها توسط مسافران انجام شده است و هنگام ورود به گمرک اظهار شده است.

به گفته دبیر انجمن واردکنندگان موبایل کشور، ثبت گوشی مسافری آیفون 14 از تاریخ 10 مهر به بعد غیرممکن شده و به همین دلیل هم اعلام شده که تعدادی گوشی که در کوتاه زمانی از ابتدای مهر کد گرفته‌اند با توجه به اینکه دستورالعملی برای ثبت نشدن گوشی‌های مسافری تعیین نشده بود، امکان رجیستری داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ممنوعیت واردات تجاری آیفون 14 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    #سلام#با ابن کار حقوق شهروندی در ایران جلوگیری میشە ورعایت نمیشە بعد هر دولتی باید برای ملتش بهترین رفا واسایش را فراهم کند مثل عربستان و کشورهای کوچکتر عربیً حال گوشی ایفون ۱۳و۱۴ اینقدر قیمت نجومی و گران دارە در ایران کە فکر نکنم کسی قادر بە خریدنش داشتە باشە مگر۳٪قشرجامعە در حال حاضر ! کل مردم ایران همانند زندانی رو باز هست کە زندگی خفت باری را میکنن مسولین یک نگاە بە کشورهای هسایە جنوبی بیندازی یاد بگیرید نوع حکومت داری را

    پاسخ

    در همان بازه ۴ تا ۹ مهر مسافری اوردیم اما رجیستر نمیشود!! اعلام کنند این ۸۵۰۰ نفر چطوری میتونن رجیستر کنند

    پاسخ

    بنظرم اونایی که واردات مسافری شده یا همون مسافری آوردند و ثبت گمرک شده رجیستر هم میشن همونطور که الان آنتن خاکستری دریافت کردند(تمدید ماهانه آنتن)… تعداد دستگاهها هم یکی دوتا نیست زیاده پس احتمالا چند وقت دیگه یه مهلت تعیین می کنند مبلغ رجیستریشو پرداخت کنند و تمام ولی اینکه داستان چه تا الان رجیستر نشده کسی نمی دونه.
    توکل برخدا.

    پاسخ

    شایع شده از اینترنت استارلینک پشتیبانی می کنه برای همین ریجستر نمی کنن.
    دلیل منطقی نداره دنبالش نگردین!

    پاسخ

    یواش یواش و آسته
    پیش بسوی کره شمالی

    پاسخ