;
coinex

راه‌اندازی یگان ویژه حفاظت مترو تهران در دستور کار است!

یگان ویژه حفاظت مترو تهران به زودی کار خود را آغاز می‌کند. این خبر توسط فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران اعلام شده است.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از راه‌اندازی یگان ویژه حفاظت مترو تهران به منظور حفاظت و مراقبت از تأسیسات و ابنیه مترو خبر دارد. سرهنگ موسوی در جریان برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خبر از تشکیل این یگان حفاظت مخصوص مترو داد.

بیشتر بخوانید: حداقل حقوق کارمندان در سال 1402 مشخص شد

یگان ویژه حفاظت مترو تهران راه‌اندازی خواهد شد

سرهنگ موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در حاشیه مراسم تکریم و معارفه سرپرست یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت:

شهردار تهران تأکید زیادی بر استقرار سریع‌تر یگان حفاظت مترو و برعهده گرفتن مباحث مرتبط با حفاظت و مراقبت از تمام تأسیسات و ابنیه مترو را دارند و امیدوارم این امر با همکاری و همراهی دوستان در این شرکت به‌زودی محقق شود.

یگان ویژه حفاظت مترو تهران راه‌اندازی خواهد شد

او با بیان اینکه در دستورالعمل تشکیل یگان حفاظت شهرداری تهران هم به‌صراحت تشکیل یگان حفاظت مترو آمده است، گفت: «از امروز سرهنگ مقدم که از افسران بسیار باتجربه ما هستند عهده‌دار امور یگان حفاظت مترو خواهند بود.» موسوی با تأکید بر اینکه یگان حفاظت اقداماتش با هماهنگی مدیرعامل شرکت انجام می‌شود، گفت:

خط‌ مشی یگان حفاظت مترو از سمت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تعیین می‌شود و من لحظه‌به‌لحظه برای راه‌اندازی هرچه سریع‌تر آن، پیگیر امور خواهم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص راه‌اندازی یگان ویژه حفاظت مترو تهران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر