;
coinex

علت کم کاری هانده ارچل مشخص شد! + [استایل پاییزانه هانده ارچل]

تماشای تصاویر جذاب از پوشش هانده ارچل در پاییز با بافتی سیاه و سفید بر تن را که به تازگی منتشر کرده است، در نوشتار جدید سایت فیگار از دست ندهید.

هانده ارچل بازیگر و مدل ترک که با بازی در سریال‌های رمانتیک کمدی شناخته می‌شود، بعد از بازی در سریال “تو در خانه ام را بزن” مدتی فعالیت نداشت. ابتدا برای شرکت در دوره های بازیگری به نیویورک رفت.

بعد از آن مشخص شد که خواهرزاده سه ساله هانده با نام ماوی، دچار سرطان شده است. خبری دردناک که کرم بورسین نیز آن را تایید کرد و گفت:

من با هانده در ارتباطم و حال ماوی را همیشه از او می‌پرسم، اما صحبت کردن در رابطه با این مسئله حساس مناسب نیست.

هانده ارچل به تازگی قرارداد بازی در سریال تلویزیونی شبکه فاکس را امضا کرد و قرار است با بوراک دنیز؛ که در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” با او همبازی بود، مجددا همبازی شود. در کنار آن نیز به عنوان چهره تبلیغاتی پلتفرم دیزنی پلاس ترکیه فعالیت دارد و قرار است نقش یک پری دریایی را در یکی از سریال‌های دیزنی پلاس بازی کند.

کمک مالی بازیگران و خوانندگان کشور ترکیه برای زلزله زدگان

احتمال عدم پخش سریال های ترکی به مدت سه هفته پس از زلزله ترکیه!

این روزها نیز به خاطر فاجعه دردناک زمین لرزه 7.8 ریشتری ترکیه، ست‌های سریال تعطیل شده‌اند. به همین خاطر اکثر بازیگران و خوانندگان ترکیه برای کمک به خانواده‌های زلزله زده در تکاپو هستند. هانده نیز یکی از آن دست هنرمندانی است که در این روزها مشغول کمک رسانی است.

پوشش هانده ارچل در پاییز

استایل پاییز هانده ارچل
پوشش هانده ارچل در پاییز

هانده ارچل مدل و بازیگر زیباروی ترکیه را از سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” و “تو در خانه ام را بزن” به خاطر دارید. او با بازی در سریال “دختران آفتاب” وارد دنیای سینما و تلویزیون ترکیه شد.

این بازیگر تاکنون تنها در یک فیلم سینمایی ترکی ایرانی به کارگردانی حسن فتحی با نام “مست عشق” به ایفای نقش پرداخته، که هنوز اکران نشده است.

بیشتر بخوانید:

تصاویری جذاب از استایل گرم هانده ارچل در فصل پاییز

استایل پاییز هانده ارچل

استایل پاییز هانده ارچل
پوشش هانده ارچل در پاییز

از دیگر سریال‌های او می‌توان به “مروارید سیاه” و “عزیزه” اشاره کرد. با مراجعه به لینک زیر می‌توانید با تمامی آثاری که هانده در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است آشنا شوید.

وضعیت روابط عاشقانه هانده ارچل نیز مورد کنجکاوی هواداران او واقع می‌شود. او در ابتدای دوران شهرتش با خواننده ترک مورات دالکیلیچ در رابطه بود، اما بعد از گذشت ماه‌ها از یکدیگر جدا شدند.

بیشتر بخوانید:

کیوت ترین گیف های هانده ارچل

بعد از بازی در سریال رمانتیک کمدی “تو در خانه ام را بزن” با کرم بورسین آشنا شده و عاشق یکدیگر شدند. اکثر هواداران از این ترکیب بسیار خوشحال بودند؛ اما چندی نگذشت و این زوج نیز به رابطه خود خاتمه دادند.

مدت خیلی کوتاهی شایعه رابطه هانده و کاعان ییلدیریم، بازیگر ترک، در فضای مجازی منتشر شد که ابتدا هر دو تکذیب کردند، اما مشخص شد که رابطه دارند. اما این زوج بعد از گذشت چند روز خبر جدایی خود را منتشر کردند. این روزها هانده بر روی انتخاب پروژه‌هایش مشغول است و خبری از روابط او به گوش نمی‌رسد.

بافت سیاه و سفید هانده ارچل را ببینید:

بافت سیاه و سفید هانده ارچل
پوشش هانده ارچل در پاییز

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (16 نظر)

    وای چه ناز

    پاسخ

    مردشوی هاندا و دیگران را ببرد دلار سربه فلک شده وصعیت کشور بی ثبات شده
    دارو های تخصصی وضعش نا معلومه برو اقا هاندا ارچل میخوایم چکار مال بی غم و دردهاست

    پاسخ

    میتونستی خبرشو بازنکنی اگه برات مهم نبود

    پاسخ

    اگه دلار سربه فلک کشیده بخاطر جهالت یسری ازمردم احمقه.همیشه هم نمیشه دولت رو مقصر دونست چون دولت کارش سیاست بازیه.ولی این مردم نادان ازیه سوراخ ده بارگزیده میشن بازتوبه نمیکنن‌.
    اینهمه میگن نخریدنخرید باز نمیفهمن‌تاچیزی زیادی تقاضا داره ،همینطور گرونتر خواهدشد.

    پاسخ

    دلار چه ربطی به خری دن داره دلار به دولت مربوطه
    اگه معسولین بی کفایت نبودن این طور نمی شد

    اما آمریکا باید فکری به حاله خودش بکنه با دلاری که داره هروز گرون گرون تر می شه

    پاسخ

    همین شماهاهستین بااین سطح سوادتون که ماروزبروز داریم عقب افتاده ترمیشیم.دلارگرون نشده ریال بی ارزش شده.آمریکاهم نمیاددلارش رو گرون کنه عزیزم.چون اصلا ربطی نداره.مگه قینت پولای کشورهای دیگه بالاترازریال ماست خودشون گرون کردن؟
    بعدشم شماالان دوروز مرغ نخرببین چطور میادپایین.جریان میهن یادتون رفته چطور تخفیف زده بودن.تقاضا وخواهان زیادباشه اون جنس گرونتر میشه.۱ماه کسی ماشین نخره ببین چطور میادپایین

    پاسخ

    درضمن آمریکا مشکلی باگرونی دلارش نداره چون درآمدشونم به دلاره عزیزم.

    پاسخ

    خیلی خوشتیپ وجذاب👍👍

    پاسخ

    فافا

    پاسخ

    ریا نشه ی دوس دختر داشتم عین همین بود.،😁😁😁😁

    پاسخ

    هیچ تلاشی نمیکنه خودش جذابه
    اگرم عکس گرفتن و میگی مث بقیه بازیگرا عکس میگیره

    پاسخ

    وییی چ نازه😍🥰

    پاسخ

    تلاش نمیکنه خودش جذابه😄

    پاسخ

    برای دیده شدن چه تلاشی می‌کنه!!!!

    پاسخ

    لطفاً ساکت شو دوست نداری نبین 😑

    پاسخ