;
coinex

رکوردداران دانلود غیرقانونی معرفی شدند؛ خاندان اژدها بالاتر از ارباب حلقه‌ها

لیستی از رکوردداران دانلود غیرقانونی در سال 2022 منتشر شده که در آن سریال خاندان اژدها با عبور از سریال ارباب حلقه‌ها در این زمینه رکورددار شناخته شده است.

در جدیدترین فهرست از 10 سریالی که رکوردداران دانلود غیرقانونی در سال 2022 سریال خاندان اژدها در صدر لیست قرار گرفته است. مانند هر سال، این فهرست توسط تورنت‌فریک منتشر شده که طبق آن فصل اول سریال House of the Dragon بیش از سریال‌های دیگر در طول سال 2022 به‌صورت غیر دانلودی دانلود شده است. در رتبه دوم این فهرست فصل اول سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power جای گرفته که در حقیقت رقیب مستقیم سریال خاندان اژدها به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

سایر رکوردداران دانلود غیرقانونی در دسته سریال‌ها

رتبه سوم این فهرست به فصل سوم سریال The Boys اختصاص یافته و در رتبه چهارم سریال Moon Knight قرار گرفته است. در رتبه پنجم هم فصل اول سریال Halo جای گرفته که احتمالاً حضور آن در بین 5 سریال برتر از حیث دانلود غیر مجاز تعجب‌آور باشد. زیرا از طرفی فصل چهارم سریال Stranger Things در رتبه هشتم قرار گرفته که به نظر دلیل این اتفاق دسترسی عمومی بیشتر شبکه نتفلیکس نسبت به پارامونت پلاس و هر سرویس استریم دیگری در کشورهای مختلف بوده است.

رکوردداران دانلود غیرقانونی
سریال ارباب حلقه ها

از دیگر نکات جالب این لیست باید به حضور قدرتمند سریال‌های دیزنی پلاس اشاره داشت که 5 سریال از 10 سریال این فهرست، را Disney Plus به خود اختصاص داده که در آن می‌توان به آثاری مانند سریال شوالیه ماه، سریال Andor و سریال اوبی وان کنوبی را اشاره داشت. در ادامه فهرست کامل 10 سریال رکورددار دانلود غیر قانونی در سال 2022 قرار گرفته است:

  1. سریال House of the Dragon از شبکه HBO
  2. سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power از آمازون پرایم
  3. سریال The Boys از آمازون پرایم
  4. سریال Moon Knight از دیزنی پلاس
  5. سریال Halo از پارامونت پلاس
  6. سریال Obi-Wan Kenobi از دیزنی پلاس
  7. سریال The Book of Boba Fett از دیزنی پلاس
  8. سریال Stranger Things از نتفلیکس
  9. سریال She-Hulk: Attorney at Law از دیزنی پلاس
  10. سریال Andor از دیزنی پلاس

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لیست رکوردداران دانلود غیرقانونی در بخش سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار سینما و تلویزیون را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر