;
coinex

سامسونگ گلکسی بوک 2 Go رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

جدیدترین محصول شرکت سامسونگ یعنی لپ‌تاپ سامسونگ گلکسی بوک 2 Go معرفی شد. این دستگاه به پردازنده قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون 7c پلاس نسل 3 مجهز شده است.

سامسونگ پس از عرضه لپ تاپ Galaxy Book 2 Pro 360 حالا مدل جدیدی از سری Go را برای عرضه به بازار معرفی کرده است. این محصول که Galaxy Book 2 Go نام دارد به جدیدترین پردازنده لپ‌تاپی کوالکام مجهز شده است. برای آگاهی از مشخصات کامل این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های سامسونگ 2022

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی بوک 2 Go

گلکسی بوک 2 Go که جدیدترین لپ تاپ شرکت سامسونگ است از طراحی جمع و جور، نازک و سبکی برخوردار بوده و در عین حال عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ به چیپست جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 7c پلاس نسل سه مجهز شده که در مقایسه با نسل دوم این پردازنده (اسنپدراگون 7c نسل دو) که در Galaxy Book Go استفاده شده بود، عملکرد CPU آن 40 درصد بهبود داشته و GPU آن نیز 35 درصد قدرتمندتر شده است.

سامسونگ گلکسی بوک 2 Go

پردازنده جدید از ویژگی‌هایی مانند اتصال بی سیم سریع‌تر از طریق وای فای 6E و بلوتوث 5.2 برخوردار است و همچنین از رم LPDDR4X با فرکانس 3200 مگاهرتز و حافظه SSD NVMe پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، شرکت سازنده این تراشه یعنی کوالکام مدعی شده که چیپست جدید در پردازش هوش مصنوعی نیز بهبود یافته است. همچنین این تراشه بر اساس فناوری 6 نانومتری TSMC ساخته شده است که به کمک آن مصرف انرژی لپ تاپ پایین می‌آید.

متاسفانه با اینکه چیپست لپ تاپ از شبکه اتصالی 5G پشتیبانی می‌کند، سامسونگ این ویژگی را در مدل وای فای Galaxy Book 2 Go غیر فعال کرده اما احتمالا تا اواخر سال جاری نسخه فایوجی Galaxy Book 2 Go نیز عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی بوک 2 Go

Galaxy Book 2 Go دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی IPS LCD با وضوح و رزولوشن فول اچ دی و لولای 180 درجه است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه می‌توان به سوئیچ خودکار گلکسی بادز، لینک به ویندوز، کنترل هم‌زمان چند دستگاه، اشتراک‌گذاری سریع، سامسونگ Notes و صفحه نمایش ثانویه اشاره کرد. همچنین این لپ تاپ از یک کیبورد بدون صفحه کلید اعداد، یک ترک پد بزرگ و وب‌کم برخوردار است.

سامسونگ گلکسی بوک 2 Go

وزن و ضخامت این دستگاه به ترتیب 1.44 کیلوگرم و 15.5 میلی متر گزارش شده اما هنوز مقدار رم، فضای ذخیره‌سازی و حتی ظرفیت باتری آن فاش نشده است. با این حال ما می‌دانیم که این لپ تاپ بر اساس مشخصات MIL-STD-810G تولید شده است بنابراین در برابر دما، ضربه و رطوبت کاملا مقاوم خواهد بود. Galaxy Book 2 Go از تاریخ 20 ژانویه از طریق وب سایت رسمی سامسونگ برای خرید در کشور فرانسه در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سامسونگ گلکسی بوک 2 Go چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر