;
coinex

حامی ایلان ماسک در قرارداد توییتر ارزش سرمایه‌گذاری خود را در این پلتفرم کاهش داد!

شرکت فیدلتی فاندز که بزرگترین حامی ایلان ماسک در قرارداد توییتر است، نصف پول خود را از این شرکت بیرون کشید! اما علت چیست؟

شرکت فیدلتی فاندز که یک شرکت خدمات مالی آمریکایی‌ و یکی از بزرگترین حامی ایلان ماسک در قرارداد توییتر بود، با توجه به افت درآمد و رکود اقتصادی این شبکه اجتماعی، 56 درصد از سهام خود را از توییتر بیرون کشید.

بر اساس گزارش رویترز با توجه به اینکه بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره بانکی را برای شرکت‌های فناوری در سال 2022 بالا برده است، رکود اقتصادی در این شرکت‌ها امری طبیعی است.

بیشتر بخوانید: تعطیلی یکی از دفاتر توییتر و دورکار شدن کارمندان!

حامی ایلان ماسک در قرارداد توییتر سهام خود را بیرون کشید

این شرکت خدمات مالی آمریکایی این خبر را در حالی اعلام کرد که توییتر دوران پرآشوبی را پس از خریداری شدن توسط ایلان ماسک سپری می‌کند.

ارزش سهام صندوق “رشد تراشه آبی فیدلتی” در توییتر تا ۳۰ نوامبر، حدود ۸.۶۳ میلیون دلار در مقایسه با ۱۹.۶۶ میلیون دلار در پایان اکتبر، چند روز پس از نهایی شدن قرارداد فروش توییتر به ایلان ماسک، بود. صندوق “کنترا فاند فیدلتی” هم کاهش مشابهی ارزش سرمایه‌گذاری در توییتر را گزارش کرده است.

حامی ایلان ماسک در قرارداد توییتر سهام خود را بیرون کشید

از زمان حضور ماسک در توییتر که با اخراج گسترده کارمندان و مهاجرت آگهی دهندگان آغاز شد، این پلتفرم شبکه اجتماعی شاهد جنجال‌های فراوان و اغتشاش بوده است.

فیدلتی یکی از ده‌ها سرمایه‌گذاری بود که از قرارداد ایلان ماسک برای خرید توییتر حمایت کرده و بیش از ۳۱۶ میلیون دلار متعهد شده بود.

بر اساس گزارش رویترز، سهام شرکت‌های فناوری در سال ۲۰۲۲ که بانک مرکزی آمریکا برای مبارزه با تورم، نرخ بهره را به میزان چشمگیری افزایش داد و خطر وقوع رکود را برانگیخت، ریزش سنگینی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد حامی ایلان ماسک در قرارداد توییتر چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر