;
coinex

لنوو تینک فون (ThinkPhone) به عنوان گوشی مشترک لنوو و موتورولا با سخت‌افزار قدرتمند معرفی شد

لنوو تینک فون (ThinkPhone) محصول مشترک دو کمپانی معتبر لنوو و موتورولا با قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد و کیفیت ساخت بالا رونمایی شد.

لنوو تینک فون در خلال نمایشگاه ‌CES 2023 رونمایی شد. این گوشی هوشمند حاصل همکاری دو کمپانی موتورولا و لنوو است که اگرچه از بهترین پردازنده حال حاضر دنیا بهره نمی‌برد اما امکاناتی خاص و به‌خصوص دارد که آن را از دیگر محصولات بازار متمایز می‌کند.

گفته می‌شود این گوشی هوشمند از نمایشگری بسیار مقاوم استفاده می‌کند و دارای یک دکمه قرمز رنگ است که می‌توان آن را شخصی‌سازی کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

لنوو تینک فون با همکاری موتورولا در CES 2023 رونمایی شد

معمولاً نمی‌توان برای گوشی‌های فوق‌مقاوم مخصوص مشتریان سازمانی هیجان‌زده شد؛ اما گوشی جدید ThinkPhone لنوو و موتورولا با بقیه فرق دارد. این نخستین‌باری است که لنوو و موتورولا با همکاری یکدیگر گوشی هوشمند تولید می‌کند. همان‌طور‌که انتظار می‌رفت، ThinkPhone به‌گونه‌ای تولید شده است که با لپ تاپ‌های سری ThinkPad بسیار سازگار باشد.

به‌گزارش ورج، جدیدترین گوشی موتورولا توجه ویژه‌ای به قابلیت‌های امنیتی دارد. تینک فون کلیپ‌بورد را با لپ تاپ‌های سری تینک پد به‌اشتراک می‌گذارد و با بهره‌گیری از شبکه‌ی وای‌‌فای، به‌صورت خودکار به این لپ تاپ‌ها متصل می‌شود. تینک فون بدنه‌ی بسیار مقاومی دارد و از دکمه‌ی قرمزرنگی استفاده می‌کند که می‌توان آن را شخصی‌سازی کرد.

لنوو تینک فون با همکاری موتورولا در CES 2023 رونمایی شد

گوشی تینک فون به پردازنده‌ی Snapdragon 8 Plus Gen 1 مجهز است که جدیدترین تراشه‌ی کوالکام محسوب نمی‌شود؛ اما قدرت پردازشی زیادی دارد. گوشی مشترک لنوو و موتورولا به نمایشگر ۶٫۶ اینچ OLED مجهز است و در پنل پشتی از دو دوربین مجزا به‌همراه حسگر عمق‌سنج میزبانی می‌کند. دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است و به لرزش‌گیر مجهز است و دوربین دوم از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض استفاده می‌کند.

موتورولا تینک فون به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۸ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات مجهز است. نکته‌ی جالب این است که تینک فون برخلاف اکثر گوشی‌های امروزی، به‌همراه شارژر عرضه می‌شود.

تینک فون از شبکه‌ی sub-6GHz 5G پشتیبانی و از گواهی‌های IP68 (ضدآب) و MIL-STD 810H (مقاومت دربرابر ضربه) برخوردار است. موتورولا می‌گوید بدنه‌ی گوشی تینک فون از الیاف آرامید ساخته شده است که افزون‌بر جذابیت ظاهری، مقاومت بسیاری دارد.

لنوو تینک فون با همکاری موتورولا در CES 2023 رونمایی شد

تینک فون موتورولا قابلیت‌هایی با تمرکز بر مشتریان سازمانی است. این گوشی از اپلیکیشنی به نام Moto Secure استفاده می‌کند که همچون هاب برای دسترسی از راه دور به قابلیت‌های امنیتی است. از‌طریق Moto Secure می‌توانید تنظیمات صفحه‌ی قفل و هشدارهای شبکه را تغییر دهید. موتورولا می‌گوید گوشی جدیدش پردازنده‌‌ای اختصاصی به نام Moto KeySafe دارد که کد PIN و رمزهای عبور را به شیوه‌ای ایمن ذخیره می‌کند.

گوشی تینک فون به‌لطف سیستم Think 2 Think با لپ تاپ‌های سری تینک پد لنوو ارتباط برقرار می‌کند. شرط متصل‌شدن تینک فون به تینک پد، نزدیک‌بودن دو دستگاه و اتصال هر دو به شبکه‌ی وای‌فای است. افزون‌بر کلیپ‌بورد اشتراکی (برای کپی‌کردن عکس یا متن در گوشی و پِیست‌کردن آن در لپ تاپ)، می‌توان نوتیفیکیشن‌های گوشی را به لپ تاپ منتقل کرد. همچنین، می‌توانید از تینک فون به‌عنوان وب‌کم لپ تاپ لنوو استفاده کنید.

موتورولا می‌گوید:

تینک فون با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و تا سه سال نسخه‌های جدید اندروید را دریافت می‌کند.

قیمت گوشی موتورولا تینک فون فعلاً اعلام نشده است اما این گوشی در ماه‌های آینده روانه‌ی بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص لنوو تینک فون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر