;
coinex

آنر X7a رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شرکت آنر از گوشی جدید آنر X7a با مشخصات قابل توجهی مانند باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد. در معرفی مشخصات و قیمت این دستگاه همراه ما باشید.

شرکت آنر امروز و در سکوت خبری از گوشی جدید خود یعنی آنر X7a در کشور چین رونمایی کرد. این گوشی که رندرهای رسمی آن ماه‌های گذشته در شبکه‌های مجازی منتشر شده بود، یک دستگاه کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه محسوب می‌شود و از مشخصات مناسبی نیز برخوردار است. برای آگاهی کامل از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های آنر 2022

قیمت و مشخصات فنی آنر X7a

گوشی Honor X7a دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی LCD با وضوح اچ دی پلاس است که در بالای آن یک بریدگی قطره‌ای شکل جهت تعبیه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وجود دارد. همچنین این نمایشگر برای عملکرد روان و محافظت از چشم، از نرخ نوسازی 90 هرتزی و گواهی TUV Rheinland برخوردار گشته است.

آنر X7a

در پنل پشتی Honor X7a یک ماژول دوربین چهارگانه به شکل مستطیل وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی می‌شود.

این دستگاه به پردازنده MT6765H مدیاتک (مشابه پردازنده هلیو G37 مدیاتک) مجهز شده و از 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. البته فضای ذخیره‌سازی این گوشی را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو اس دی تا 1 ترابایت افزایش داد.

آنر X7a

گوشی Honor X7a انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی تامین می‌کند و در بخش نرم‌افزاری نیز از رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۲ استفاده می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به شبکه اتصالی 4G، وای فای، بلوتوث 5.1، پورت USB تایپ C، جک هدفون 3.5 میلی متری و اسکنر اثر انگشت جانبی (تعبیه شده در دکمه پاور) اشاره کرد.

آنر X7a

Honor X7a در سه رنگ نقره‌ای، آبی و مشکی تولید شده و با قیمت 799 یوان (معادل 116 دلار) به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی هوشمند را از طریق وب سایت رسمی آنر در چین خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی آنر X7a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    هم اکنون با آنر ایکس هفت دارم کامنت میذارم گوشی خیلی خوبیه

    پاسخ