;
coinex

تاکسی‌های اینترنتی بدون معاینه فنی عامل مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا هستند!

معاون شهردار تهران از تردد تاکسی‌های اینترنتی بدون معاینه فنی به عنوان یکی از عوامل تشدیدکننده معضلات آلودگی هوا و مدیریت ترافیک نام برده است.

معاون شهردار تهران، جلال بهرامی، از تردد بدون قاعده و ضابطه خودرو‌ها از شهر‌های گوناگون به مقصد تهران، پایتخت ایران به عنوان یکی از عوامل تشدید معضلات مدیریت ترافیک و آلودگی هوا نام برده و در این راستا تاکسی‌های اینترنتی بدون معاینه فنی را خود عاملی مضاف در این حوزه قلمداد می‌کند. وی در این رابطه بیان داشت: «بسیاری از این خودروها، فاقد معاینه فنی معتبر هستند و در قالب تاکسی‌های اینترنتی در سطح شهر فعالیت می‌کنند».

بیشتر بخوانید: دلیل آلودگی هوای تهران چیست؟ در پایتخت چه می‌سوزانند؟

تاکسی‌های اینترنتی بدون معاینه فنی آلودگی‌کننده هوا

براساس گزارش‌های منتشر شده، معاون شهردار تهران، تردد نامنظم و بدون قاعده خودرو‌ها از شهر‌های مختلف به مقصد پایتخت را از دلایل تشدید و حتی ایجاد مشکلات مدیریت ترافیک و آلودگی هوا قلمداد کرده و درباره این مسئله گفت: «بسیاری از این خودروها، فاقد معاینه فنی معتبر هستند و در قالب تاکسی‌های اینترنتی در سطح شهر فعالیت می‌کنند».

تاکسی‌های اینترنتی بدون معاینه فنی

جلال بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: «اساساً این حجم از تردد به ویژه از سوی خودرو‌هایی که از سایر شهر‌ها به تهران آمده‌اند، در سطح شهر به ویژه مرکز آن، قابل پذیرش نیست و اثرات و عوارض ناخوشایندی بر ترافیک و آلودگی هوا بر جای می‌گذارد».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معرفی تاکسی‌های اینترنتی بدون معاینه فنی به عنوان عامل آلودگی هوا و ایجاد ترافیک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    کارت ملی اجاره میدم هنوز ماشینم بنامم نخورده 09038889190

    پاسخ

    سلام کارت ملی برای ثبت نام دارم تماس بگیرید۰۹۰۲۴۷۴۱۶۶۵

    پاسخ