;
coinex

هوشمندترین میکسر خانگی جهان با قابلیت‌هایی شگفت‌آور در CES 2023 رونمایی شد

شرکت GE در نمایشگاه CES 2023 از هوشمندترین میکسر خانگی جهان با قابلیت‌های منحصر به فردی رونمایی کرده است. یک محصول همه‌کاره و ایده‌آل.

نمایشگاه CES 2023 مملو از فناوری‌های نوآورانه و کاربردی برای علاقمندان سراسر جهان بوده است. یکی از این فناوری‌ها هوشمندترین میکسر خانگی جهان ساخت شرکت «جی ای پروفایل» (GE Profile)، شاخه‌ای مستقل از شرکت GE بوده که در همین نمایشگاه رونمایی شده است.

این همزن در جهت رقابت با برند «کیچن اید» (KitchenAid) که بازار میکسرهای خانگی را در دست دارد، با ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی در کنار سایر قابلیت‌های جالب توجه خود، معرفی شده است. بنا به اعلام GE، میکسر جدید آن موفق به کسب عنوان نوآوری در نمایشگاه CES در دسته لوازم خانگی هم شده است.

بیشتر بخوانید: نخستین فروشگاه شناور اپل در سنگاپور رونمایی شد [+عکس]

رونمایی از هوشمندترین میکسر خانگی جهان

ویژگی کلیدی میکسر هوشمند GE Profile که آن را حتی نسبت به محصولات کیچن اید متمایز می‌کند، توانایی اندازه‌گیری دقیق میزان مواد خشک و تر با کاسه‌ای 6.6 لیتری بوده که این مواد می‌تواند شامل آرد، تخم مرغ، شکر، نمک، شیر و آب باشد. لذا این کاسه با ایفای نقش یک ترازو به آشپز قابلیتی می‌دهد، که دیگر نگران ناکافی یا بیش از حد بودن مواد لازم جهت تهیه غذا نباشد و در نهایت به بهترین خروجی ممکن نیز دسترسی یابد.

مواد داخل کاسه توسط ترازو هوشمند میسکر جی ای اندازه‌گیری شده و سپس کاربر با به صفر رساندن رقم، مواد دیگر را برای اندازه‌گیری داخل کاسه قرار خواهد داد.

هوشمندترین میکسر خانگی جهان

اما این ویژگی همه آن چیزی نیست که هوشمندترین میکسر خانگی جهان دارا است. علاوه بر این، همزن خانگی GE قابلیتی تحت عنوان Auto Sense دارد که بر اساس دستورالعمل‌های مشخص و به‌وسیله بازخورد گشتاور موتور، تغییرات در غلظت و بافت را پایش می‌کند.

سپس با توجه به نوع بافت آن‌ها سرعت را تنظیم یا موتور را خاموش و روشن می‌کند. این فناوری چند سال است که بین بلندرها یا مخلوط‌کن‌ها شایع شده، بنابراین با چنین ویژگی از این همزن عملاً هیچ زحمتی بر دوش آشپز باقی نخواهد ماند. ضمناً همزن GE Profile ده‌ها دستورالعمل مبتنی بر همزن‌ها را در مقابل کاربران قرار می‌دهد.

به این ویژگی‌ها باید پشتیبانی از دستیارهای الکسا و گوگل، را نیز اضافه کرد. با این قابلیت هر کاربر هنگامی که امکان استفاده از دست‌هایش را ندارد یا دستش در نتیجه آشپزی با مواد مختلف به‌شدت چسبناک شده، با فرمان‌های صوتی این دستیارها توانایی توقف همزن یا تغییر سرعت این میکسر هوشمند را دارد. لازم به ذکر است که هوشمندترین میکسر خانگی جهان در حال حاضر برچسب قیمتی 1000 دلار را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هوشمندترین میکسر خانگی جهان چیست؟ ؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر