;
coinex

یخچال Infinite Line سامسونگ با قابلیت‌های شگفت‌انگیز معرفی شد

از یخچال Infinite Line سامسونگ با قابلیت تهیه آب تصفیه‌شده و نوشیدنی خنک از هر نوع میوه‌ تازه‌ای در نمایشگاه CES 2023 رونمایی شد.

در خلال برگزاری نمایشگاه CES 2023، از سوی سامسونگ یخچالی به نام Samsung Bespoke Infinite Line معرفی شد که قرار است به‌زودی به بازارهای منتخب دنیا شود. البته یخچال Infinite Line سامسونگ قبلاً در اروپا عرضه شده، اما احتمالا باید تا پایان سال 2023 منتظر عرضه آن برای سایر مصرف‌کنندگان در بازارهای هدف مانند مکزیک، تایلند و استرالیا نیز باشیم.

یخچال Infinite Line سامسونگ با قابلیت سازگاری با محصولات اکوسیستم SmartThings سامسونگ عرضه شده که با ویژگی‌های بسیار جالبی چون SmartThings Sommelier at Home و SmartThings Cooking به دنبال پیشنهاد بهترین ترکیب غذا و نوشیدنی به کاربر خواهد بود. همچنین با وجود قابلیتی چون SmartThings Energy توانایی نظارت بر روی مصرف برق یخچال فراهم شده که می‌توان با برخی اقدامات، پایه‌های کاهش هزینه‌ی برق ماهانه را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: یخچال جدید ال جی با قابلیت تغییر رنگ مناسب هر نوع دکوراسیونی است!

مشخصات یخچال Infinite Line سامسونگ

بدنه‌ی این یخچال تولید شده از آلومینیوم پریمیوم بوده که مقاومت بسیار خوبی در مقابل فرورفتگی و خط‌و‌خش را در موقعیت‌های مختلف به ثبت رسانده است. علاوه بر این با توجه به جنس آلومینیومی آن امکان پاک شدن راحت لکه‌های مختلف از روی بدنه‌ی یخچال فراهم شده است.

این یخچال بالارده سامسونگ طبق ادعای این برند، مجهز به سیستم ویژه‌ای جهت ذخیره‌ انواع مواد غذایی است. با قرارگیری در این حالت ویژه توانایی فراهم کردن دمای متفاوت در دو بخش مختلف یخچال ایجاد می‌شود. از طرفی محفظه‌ی نوشیدنی آن هم با قابلیت تنظیم سه حالت دمایی مختلف عرضه خواهد شد.

یخچال منحصربفرد سامسونگ همچنین محفظه‌ای به منظور نگهداری از مواد غذایی، محفظه‌ی فریزر و محفظه‌ی مخصوص نوشیدنی در نظر گرفته که از طراحی ماژولار استفاده می‌کند. این نوع طراحی منجر به سادگی یخچال Infinite Line شده که توانایی سازگاری با انواع دکوراسیون‌های خانگی را دارد. لذا بر همین اساس زبان طراحی این یخچال از طرف سامسونگ با نام Infinite Design (طراحی بی‌نهایت) یاد می‌شود.

یخچال Infinite Line سامسونگ

یخچال Infinite Line سامسونگ همچنین از فناوری Auto Open Door برای بازگشایی ساده درب یخچال از طریق یک لمس، استفاده می‌کند. وجود یک حسگر داخلی در این یخچال به معنای عدم استفاده از دستگیره در طراحی آن است. ویژگی بسیار جالب توجه این یخچال هم ارائه آب تصفیه‌شده‌ی خنک در هر زمان و همینطور تهیه نوشیدنی‌های خوشمزه و خنک از انواع میوه‌ها یا گیاهان مدنظر با بهره‌مندی از یک ابزار ویژه است. ابزار یخساز یخچال سامسونگ هم قابلیت ارائه یخ‌ها به دو شکل توپی یا مکعبی را دارد.

در پایان لازم به ذکر است که اینفینت لاین در قسمت داخلی‌ خود سیستم خنک‌کننده‌ قدرتمند و چراغ‌های پرنوری در اختیار دارد. گنجایش کلی یخچال و فریزر Infinite Line مجموعا 804 لیتر بوده و حداکثر میزان جای محفظه‌ی نوشیدنی آن 101 بطری است. شرکت سامسونگ هنوز قیمتی را برای یخچال Infinite Line اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره یخچال Infinite Line سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر