;
coinex

انتصاب میثم عابدی به معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات

معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات تغییر کرد. طبق اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، میثم عابدی به این سمت منصوب شده است.

طبق دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، زین‌پس میثم عابدی به سمت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات منصوب شد. زارع‌پور طی حکمی، ضمن تشکر از زحمات محمدامین آقامیری به عنوان معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات سابق، میثم عابدی را عهده‌دار این مسئولیت کرد. همچنین وزیر ازتباطات، ایرج روحی را نیز به سمت عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:‌ مخالفت وزارت ارتباطات با قطع سراسری اینترنت در روز کنکور ؛ قطعی‌ها محدود و نقطه‌ای است!

معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات منصوب شد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از محمدامین آقامیری، در حکمی میثم عابدی را به سمت «معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب و ضمن تشکر از محمد رضوی زاده، طی حکمی ایرج روحی را به سمت «عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت» منصوب کرد.

معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات منصوب شد
عابدی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق الکترونیک است. وی بیش از ۱۴ سال سابقه فعالیت در بخش خصوصی و دولتی در زمینه کاربردی‌سازی، بومی‌سازی، توسعه و انتقال فناوری را در کارنامه خود دارد. «معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری»، «قائم مقام معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری» و «رئیس گروه الکترونیک، مخابرات و رباتیک مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری» از جمله مهم‌ترین مسئولیت‌های دولتی وی به شمار می‌رود.

ایرج روحی نیز داری مدرک کارشناسی ارشد مخابرات است. وی بیش از دو دهه تجربه در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی در طراحی و پیاده‌سازی شبکه‌های ارتباطی ملی را در کارنامه خود دارد. روحی هم اکنون مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر