;
coinex

طرح فروش بی ام و 24 دی 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش بی ام و 24 دی 1401 آغاز شده است. در این طرح فروش که توسط شرکت پرشیا خودرو ارائه شده است، خودرو BMW 730 به فروش خواهد رسید.

طرح فروش بی ام و 24 دی 1401 از امروز آغاز شده و تا روز 28 دی‌ماه ادامه خواهد داشت. میزبان این طرح فروش، شرکت پرشیا خودرو است که خودروی محبوب آلمانی BMW 730 را با شرایط فروش نقدی به فروش می‌رساند. طبق اعلام این شرکت، متقاضیان می‌توانند به صورت حضوری به منظور بازدید از این خودرو به دفتر شرکت پرشیا خودرو مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش کامیونت فورس 27 دی 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش بی ام و 24 دی 1401 آغاز شده است

جشنواره فروش ویژه خودرو ب ام و ۷۳۰ صفر کیلومتر از امروز مصادف با ۲۴ دی آغاز و تا ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. در این طرح فروش امکان خرید نقدی و نقدی–مرحله‌ای برای خودروهای ب ام و سری ۷ صفرکیلومتر وجود دارد.

در صورت خرید خودرو ۷۳۰ صفر کیلومتر به روش نقدی، خودرو با تخفیف ویژه و تحویل فوری عرضه می‌شود.خودروهای ب ام و سری ۷ موجود در این طرح به تعداد محدود بوده و همچنین خریداران از یک‌سال بیمه بدنه (به ارزش ۱۴۰ میلیون تومان)، یکسال گارانتی و سرویس رایگان بهره‌مند خواهند شد.

متقاضیان خرید خودرو ب ام و ۷۳۰ همچنین در صورت تمایل می‌توانند از طرح خرید به روش معاوضه با خودرو کارکرده استفاده نموده و خودرو صفر یا کارکرده وارداتی خود را با ب ام و ۷۳۰ صفر کیلومتر و دیگر کارکرده ب ام و معاوضه کنند.

طرح فروش بی ام و 24 دی 1401 آغاز شده است

جهت شرکت در جشنواره فروش ویژه ب ام و ۷۳۰ صفر با تخفیف ویژه خرید نقدی، متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۲۴ الی ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به دفتر مرکزی و یا تمامی نمایندگی مجاز این شرکت در سراسر کشور اقدام به خرید نمایند.

امکان بازدید حضوری از خودروهای موجود در این طرح برای علاقمندان فراهم گردیده است و متقاضیان جهت مراجعه حضوری می‌توانند به دفتر مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر ۶ جاده مخصوص تهران-کرج مراجعه نموده و جهت یافتن نزدیک‌ترین نمایندگی رسمی این شرکت به بخش نمایندگان وب‌سایت پرشیا خودرو مراجعه کنند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دفتر مرکزی پرشیا خودرو به شماره تلفن ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۳ و داخلی‌های ۱۱۴۷،۱۱۴۴،۱۳۸۲،۱۴۶۱ و ۱۴۴۳ تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش بی ام و 24 دی 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر