;
coinex

طرح فروش کامیونت فورس 27 دی 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش کامیونت فورس 27 دی 1401 آغاز خواهد شد. در این طرح فروش شرکت بهمن دیزل، کشنده ذکر شده را به منظور فروش در بورس کالا در نظر گرفته است.

طرح فروش کامیونت فورس 27 دی 1401 در بورس کالا آغاز خواهد شد. شرکت بهمن دیزل بنا دارد تا کامیونت فورس 6 تنی کابین خوابدار را در روز سه‌شنبه، 27 دی در بورس کالا به فروش برساند. بنا به اعلام این شرکت، قیمت پایه این کشنده 930 میلیون تومان در نظر گرفته شده و فقط در رنگ سفید به فروش می‌رسد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشبد.

بیشتر بخوانید: طرح فروش وانت کارا 20 دی 1401 در بورس کالا [+شرایط و قیمت وانت کارا در بورس کالا]

طرح فروش کامیونت فورس 27 دی 1401

شرکت بهمن دیزل برنامه دارد تا از روز سه شنبه مورخ ۲۷ دی ۱۴۰۱ فروش کامیونت فورس ۶ تن ( کابین خوابدار) را در بورس کالا آغاز کند. بر اساس بخشنامه منتشر شده، کامیونت فورس ۶ تن با قیمت پایه ۹۳۰ میلیون تومان خواهد بود. رنگ قابل عرضه برای این کامیونت سفید می باشد و تعداد عرضه آن ۱۰۵ عدد است.

پیش پرداخت در نظر گرفته شده ۲۰ درصد قیمت پایه اعلام شده می باشد. زمان تحویل این کامیونت ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ است و باید توجه داشته باشید که مدل این خودرو ۱۴۰۱ است.

طرح فروش کامیونت فورس 27 دی 1401

متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله و در صورت خرید خودرو باید ۹ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و همچنین مبلغ ۶ میلیون و ۵۶۸ هزار تومان را به عنوان هزینه های جانبی شمال شماره گذاری و بیمه شخص ثالث و … بپردازند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش کامیونت فورس 27 دی 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ۰۹۹۴۱۴۱۳۹۳۰
    ۰۹۱۲۴۸۲۵۸۸۲پرشیا صفر

    پاسخ