;
coinex

کپی چینی آیفون 14 پرو با قیمت 5 میلیون تومانی عرضه شد!

کپی چینی آیفون 14 پرو به بازار عرضه شد. این گوشی‌های چینی از لحاظ ظاهری با نمونه واقعی پرچمدار اپل مو نمی‌زنند.

کپی چینی آیفون 14 پرو با قیمت 5 میلیون تومان به بازار عرضه شد. این آیفون‌های تقلبی با عنوان LeEco S1 Pro به بازار عرضه‌ شده‌اند و توسط شرکت چینی LeEco توسعه داده شده‌اند. اگرچه این گوشی‌ها از لحاظ ظاهری با آیفون 14 اپل مو نمی‌زنند، اما از جنبه‌های دیگر اصلاً به پرچمدار اپل شباهت ندارند و از تراشه‌های ضعیف، نمایشگری بی‌کیفیت و مشخصات فنی مجموعا ضعیفی استفاده می‌کنند!

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های گیمینگ هواوی

کپی چینی آیفون 14 پرو با قیمت 5 میلیون تومانی عرضه شد!

برند چینی LeEco به تازگی گوشی جدیدی را برای جشنواره بهار (سال نوی چینی که ۲ بهمن ۱۴۰۱ است) معرفی کرده است. گوشی LeEco S1 Pro یک گوشی اقتصادی بوده که به وضوح از طراحی دوربین اصلی آیفون 14 پرو تا جزیره پویا یا Dynamic Iceland را برای خود کپی کرده، یا اصطلاحا از آن‌ها الهام گرفته است.

کپی چینی آیفون 14 پرو با قیمت 5 میلیون تومانی عرضه شد!

البته ظاهر جایی است که شباهت‌ها به آیفون ۱۴ پرو به پایان خود می رسد. گوشی LeEco S1 Pro دارای LCD در اندازه 6.5 اینچی با رزلوشن 720×1600 و رفرش‌ریت 60 هرتز است.

این دستگاه دارای چیپست ۱۲ نانومتری Zhanrui T7510 (برند UNISOC) با ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Cortex-A75 و ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Cortex-A55 است که پردازش گرافیکی در آن توسط پردازنده گرافیکی Imagination 9446 با کلاک 800 مگاهرتز انجام می شود. همچنین فقط یک مدل 8/128 گیگابایتی را در بخش حافظه داخلی و حافظه رم ارائه می کند.

کپی چینی آیفون 14 پرو با قیمت 5 میلیون تومانی عرضه شد!

گوشی LeEco S1 Pro یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی ارائه می‌کند. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت وجود دارد. البته ۲ دوربین دیگر هم در تصویر دیده می‌شود که مشخصاتی از آن‌ها ذکر نشده است.

جالب است بدانید که LeEco S1 Pro به جای خدمات موبایلی گوگل، از خدمات موبایلی هواوی بهره می برد، اما از آنجایی که مجموعه گوگل در چین در دسترس نیست، این تعجب آور نخواهد بود. قیمت LeEco S1 Pro در چین و برای مدل 8/128 گیگابایتی برابر معادل ۱۳۳ دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره کپی چینی آیفون 14 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    میخواهم آیفون ۱۴ کاپی بگیرم

    پاسخ