;
coinex

کاهش وزن هانده ارچل با ورزش بسیار و دلایلی که باید از زبان خودش بشنوید!

کاهش وزن هانده ارچل با ورزش بسیار و دلایلی که باید از زبان خودش بشنوید! + تصاویری جذاب از آرایش‌ها و استایل‌های متفاوت Hande Ercel

هانده ارچل و خواهرش هر دو از زیباترین زنان ترکیه هستند. خواهر او از فعالان فضای مجازی است و با شوهرش همکار هستند. دختر آن‌ها آیلین ماوی، خواهرزاده هانده، شباهت بسیاری به هانده دارد. رابطه هانده و ماوی خیلی شیرین و صمیمی است.

هانده ارچل یکی از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر ترکیه به حساب می‌آید که بار‌ها نیز توسط سایت‌های معتبر دنیا به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شده است. شاید بسیاری از شما متوجه تغییر ظاهر او و لاغرتر شدن صورت او در تصاویرش شده باشید، اما آیا می‌دانید او برای لاغرتر شدن صورت خود چه کرده؟

بیشتر بخوانید:

جذاب ترین ست های جین ؛ تصاویری از استایل های محشر هانده ارچل

کاهش وزن هانده ارچل

کاهش وزن هانده ارچل
لاغری هانده ارچل

هانده ارچل با بازی در سریال “دختران آفتاب” به شهرت رسید. این دختر در آن سریال نقش یک دختر دبیرستانی را بازی می‌کرد، ولی نسبتا وزن بالایی نسبت به دیگر مانکن‌ها و بازیگر‌ها داشت. رنگ پوست هانده ارچل روشن است، اما توسط استفاده از دستگاه و کرم‌های مخصوص رنگ پوست هانده ارچل کمی تیره‌تر شده است.

او با تلاش و پشتکار و البته کمک برخی از عمل‌ها، کاهش وزن چشمگیری داشت و بعد با انجام ورزش‌های بسیار،‌ اکنون اندام او در ترکیه حرف اول را می‌زند. فرم چهره، قد بلند هانده و فیت بودن اندامش، کاملا توجه‌ها را جلب می‌کند.

گفته می‌شود که علت اصلی تغییر ظاهر هانده ارچل، بیچکتومی یا تخلیه کردن چربی‌های گونه و در نتیجه لاغر شدن صورت اوست. تخلیه چربی‌های صورت سبب می‌شود که چربی لپ‌ها از بین رفته و استخوان گونه نمایان گردد. در نتیجه آن نیز صورت کشیده‌تر و زاویه دارتر دیده می‌شود.

البته در مصاحبه‌های اخیر، هانده ارچل تمامی عمل‌های زیبایی را تکذیب کرده است:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر