;
coinex

تاریخ عرضه اولین دستگاه با سیستم عامل Fuchsia به طور اتفاقی فاش شد

اولین دستگاه با سیستم عامل Fuchsia به زودی از راه می‌رسد. Fuchsia سیستم‌عاملی جدید از گوگل است که با همه سیستم‌عامل‌ها تفاوت دارد.

تاریخ عرضه اولین دستگاه با سیستم عامل Fuchsia لو رفت. روز گذشته در خبری عنوان کردیم که گوگل به روند ساخت سیستم‌عامل Fuchsia سرعت بخشیده است و این سیستم‌عامل احتمالاً آینده گجت‌های هوشمند را رقم خواهد زد. اما امروز به طور تصادفی تاریخ عرضه این سیستم‌عامل لو رفته است. برخی اسناد داخلی گوگل عنوان کرده‌اند که اولین دستگاه مجهز به Fuchsia در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ابزار تعدیل محتوای تروریستی گوگل در اختیار وب‌سایت‌های کوچک قرار می‌گیرد

تاریخ عرضه اولین دستگاه با سیستم عامل Fuchsia لو رفت

گوگل احتمالاً قصد دارد محصول جدیدی با سیستم‌عامل Fuchsia معرفی کند. اسناد داخلی این شرکت نشان می‌دهد اولین دستگاه مجهز به Fuchsia این شرکت در سال جاری رونمایی خواهد شد.

Fuchsia جایگزین سیستم‌عامل Cast شده است؛ پلتفرمی که گوگل قبلاً از آن استفاده می‌کرد. شایان‌ذکر است درحال‌حاضر محصولاتی مثل نسل اول Nest Hub و Nest Hub Max با سیستم‌عامل Fuchsia عرضه شده‌اند. اگرچه هنوز تعداد زیادی از دستگاه‌های گوگل این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند اما انتظار می‌رود این شرکت محصول جدیدی را با سیستم‌عامل Fuchsia معرفی کند.

تاریخ عرضه اولین دستگاه با سیستم عامل Fuchsia لور فت

اطلاعات یکی از اسناد داخلی گوگل نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد پشتیبانی از جاوا اسکریپت را به Fuchsia اضافه کند و بدین‌ترتیب مدیریت و کنترل قابلیت‌های دستگاه‌های مختلف، بسیار آسان‌تر خواهد شد. در بخشی از توضیحات این سند آمده است:

Fuchsia درنهایت به‌عنوان سیستم‌عامل در دستگاه‌هایی که در کارخانه تولید می‌شود، مورداستفاده قرار خواهد گرفت. این سیستم‌عامل در نیمه‌ی اول ۲۰۲۳ آماده‌ی استفاده خواهد بود.

به گزارش فون‌آرنا، فرآیند اضافه کردن پشتیبانی از جاوا اسکریپت به Fuchsia احتمالاً در نیمه‌ی اول ۲۰۲۳ به‌پایان خواهد رسید زیرا دستگاه‌های مجهز به این سیستم‌عامل به‌زودی از راه خواهند رسید. بااین‌حال، سؤال این است که گوگل چه محصولی را با این سیستم‌عامل عرضه خواهد کرد؟ طی چند ماه گذشته، شایعاتی در مورد بلندگوی جدید این شرکت منتشر شده است و شاید محصول بعدی غول جستجوی اینترنت که از Fuchsia بهره خواهد برد، یک اسپیکر هوشمند باشد. البته برخی شایعات به احتمال استفاده از این سیستم‌عامل در تبلت پیکسل اشاره دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اولین دستگاه با سیستم عامل Fuchsia چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر